جمعه ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰
«هیچ زنی شیدا نمی‌شود» روی پیشخان کتاب

مجموعه شعر «هیچ زنی شیدا نمی‌شود» سروده کوروس احمدی هفته گذشته از سوی انتشارات آه و ماه منتشر شد.

کوروس احمدی، شاعر در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) عنوان کرد: مجموعه شعر جدیدم به نام «هیچ زنی شیدا نمی‌شود» هفته گذشته از سوی انتشارات آه و ماه راهی بازار کتاب شد. قرار بود رونمایی از این کتاب 22 آذر انجام شود اما این برنامه در دی ماه برگزار خواهد شد.
 
وی افزود: تازه‌ترین دفتر شعرم شعرهای سپید مرا دربرمی‌گیرد. این دفتر شامل شعرهایی است که طی پنج سال گذشته سروده‌ام. فضای اغلب شعرها تغزلی- اجتماعی است و من سعی کرده‌ام شعرهایی را که در ساختاری عاشقانه سروده شده‌اند به شکل غزل‌های عمومی، با ساختار عمودی شعر سپید در هم آمیزم و شکلی نو از شعر را ارایه دهم.
 
وی ادامه داد: کتابم هزار نسخه تیراژ خورده و با توجه به فروش هفته اول قطعاً به زودی به چاپ دوم خواهد رسید.
 
این شاعر اضافه کرد: کتاب دیگری با نام «100 غزل از 100 شاعر» در انتشارات آه و ماه دارم. این کتاب از شاعران معاصر به ویژه دهه 70 شعرهای عاشقانه‌ای دارد. من این 100 شعر را از دفترهای مختلفی انتخاب کرده‌ام. در این کتاب غزل‌هایی از عبدالجبار کاکایی، محمدعلی بهمنی، حسین منزوی، بهروز یاسمی، هادی خوانساری، مهرداد نصرتی، علی محمدی، محمد سعید میرزایی، علیرضا عاشوری و دیگران چاپ شده است که هر شعر به نوعی نماینده شعرهای عاشقانه آن شاعر است.
 
احمدی توضیح داد: مجموعه ترانه‌هایم با نام «هوسم خدا شدن بود» نیز در انتشارات آه و ماه در دست انتشار دارم. به تازگی قرارداد این کتاب را با ناشر منعقد کرده‌ام و این کتاب نیز تا چند ماه دیگر راهی بازار کتاب خواهد شد. «مجموعه غزل های دهه 80» نام کتاب دیگری است که مشغول انتخاب و ویرایش نهایی آن هستم.
 
کورس احمدی متولد 1349 در شهرستان ایلام است. او نخستین اثرش را در سال 70 با نام «باران عشق» از سوی نشر همسایه‌ها منتشر کرد. «تو از یادم نخواهی رفت» عنوان مجموعه شعرهای کلاسیک وی است که سال 80 از سوی نشر عابد به چاپ رسید.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها