یکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱
دومین دوسالانه پژوهش‌های برتر حوزه تهران‌پژوهی برگزار می‌شود

دومین دوسالانه پژوهش‌های برتر حوزه تهران‌پژوهی در حوزه‌های کتاب،‌ رساله‌های دانشجویی،‌ عکس،‌ فیلم و نشریات محلی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومی شورای شهر تهران، مهرشاد کاظمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تهران،‌ با اعلام این مطلب افزود: به مناسبت هفته پژوهش در هفته آخر آذرماه سال جاری، جایزه «تهران» به تهران‌پژوهان در زمینه‌های فرهنگی،‌ هنری، اجتماعی،‌ تاریخی و میراث فرهنگی اهدا خواهد شد.

وی بیان کرد: در دومین دوسالانه پژوهش‌های برتر حوزه تهران‌پژوهی که به صورت مشترک با اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران و همکاری اداره کل مطالعات اجتماعی شهرداری تهران و زیباسازی شهرداری تهران در حوزه‌های کتاب،‌ رساله‌های دانشجویی،‌ عکس،‌ فیلم و نشریات محلی تهران برگزار می‌شود و از فعالان میراث فرهنگی تهران،‌ پیشکسوتان تهران‌پژوهی و سایر رشته‌های فرهنگی و هنری در زمینه تهران قدردانی خواهد شد.

کاظمی در پایان از همه هنرمندان، پژوهشگران و دانشجویان دعوت کرد تا در رشته‌های اعلام شده آثار خود را تا پانزدهم آذرماه به دبیرخانه پژوهش‌های برتر به نشانی خیابان شهید مطهری،‌ نرسیده به چهارراه سهروردی،‌ پلاک 130 اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران ارسال کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها