سه‌شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳
پيش شماره اول ويژه نامه هفته كتاب منتشر شد

پیش شماره اول ویژه نامه بیست و سومین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در20 مهر ماه 1394 زیر نظر سید فرید قاسمی و به مدیر مسئولی مجید غلامی جلیسه منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی خانه کتاب، این ویژه نامه ابتدا به بازخوانی پیام رهبر انقلاب در اولین دوره هفته کتاب و سپس مطالب دیگری از جمله «نگاهی به 22 دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی»به قلم مهسا مقدس نژاد پرداخته است.

با نویسندگان درباره ترویج کتابخوانی، پیشنهاد سینماگران برای هفته کتاب، گزارشی درباره برگزاری نخستین سالانه هنر طراحی کتاب در هفته کتاب، یادداشت هایی درباره جشنواره کتاب و رسانه، گزارش جلسه دبیر هفته کتاب با تشکل های نشر و گزارش نخستین جلسه شورای سیاستگذاری هفته کتاب از دیگر مطالب این نشریه است.

همچنین در این نشریه مطلبی با شیوه گرافیک اطلاع رسان (اینفوگراف) با موضوع برنامه های استان های مختلف در هفته کتاب ارائه شده است.

در صفحه نخست این ویژه نامه، مجید غلامی جلیسه در یادداشت خود، هفته کتاب را بهار کتاب دانسته و آن را بهانه‌ای برای رصد کردن وضعیت کتاب در کشور و برنامه ریزی در حوزه کتاب خوانده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها