چهارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲
برپایی نمایشگاه کتاب به مناسبت روز جهانی جوانان در حسینیه ارشاد

کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد، چهارشنبه 21 مرداد همزمان با روز جهانی جوانان، نمایشگاه موضوعی با بیش از 30 عنوان کتاب در شاخه‌های مختلف مرتبط با جوانان برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) 17 دسامبر 1999، مجمع عمومی سازمان ملل متحد، 12 آگوست برابر با 21 مردادماه را به‌عنوان روز جهانی جوانان اعلام کرد.
 
روز جهانی جوانان با اندیشه «ساختن یک دنیای بهتر؛ به همراه جوانان» نامگذاری شد. به این بهانه، سازمان ملل از تمام کشورهای دنیا می‌خواهد تا در راستای توسعه و امکانات و منابع به کمک جوانان و برای جوانان تلاش کنند.

به این مناسبت نمایشگاهی با بیش از 30 اثر از 114 عنوان کتاب مرتبط با موضوع جوانان موجود در کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد، در ساعات کار کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد برپاست.
 
از جمله این آثار می‌توان به «کتابشناسی جوانان» نوشته مریم رعیت علی‌آبادی، «نسل ایکس» اثر عبدالمحمد کاظمی‌پور، «هویت ملی مذهبی جوانان» تالیف محمدباقر آخوندی و «جوانان و نهادهای اجتماعی» اثر مرتضی منادی اشاره کرد.
 
کتاب‌های «معرفی تشکل‌های غیردولتی جوانان ایران»، «راهنمای آموزش مهارت‌های زندگی برای جوانان و زنان» و «فعالیت با جوانان» نیز از جمله آثار مرجعی هستند که در این نمایشگاه موضوعی یک‌روزه به نمایش درآمده‌اند.

نمایشگاه موضوعی روز جهانی جوانان از ساعت 8 تا 19 چهارشنبه 21 مرداد، در کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد واقع در خیابان شریعتی برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها