یکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹
تمدید مهلت ارسال چکیده مقاله به همایش ملی «کتاب و نشر»

مهلت ارسال چکیده مقاله به همایش ملی «کتاب و نشر» بر اساس اعلام دبیرخانه دائمی این همایش، تا 20 مردادماه تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) علاقه‌مندان می‌توانند چکیده مقالات خود را با محوریت «اقتصاد نشر و مؤلفه‌های تاثیرگذار در آن» و «الگوی بومی پیشرفت در عرصه کتاب و کتابخوانی» تا 20 مردادماه به آدرس icbp.ir@gmail.com یا از طریق بارگذاری در سایت icbp.ir به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.
 
«تاثیر مؤلفه‏‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی»، «اندیشه‌ای بر اقتصاد نشر کتاب در ایران»، «اقتصاد مقاومتی و صنعت نشر»، «آسیب‏‌شناسی اقتصاد نشر کتاب در ایران»، «شاخص‎های پیشرفت و عدالت در فرهنگ کتاب و کتابخوانی»، «شناسایی الگوهای ترویج کتاب و کتابخوانی در گستره جهانی»، «شناسایی آسیب‌های الگوی بومی ترویج کتاب و کتابخوانی در ایران»، «شناسایی راهکارهای سياستگذاری فرهنگی در عرصه کتاب و کتابخوانی» از جمله محورهای فرعی همایش ملی «کتاب و نشر» است.
 
همایش ملی «کتاب و نشر» به همت مؤسسه جهاد فرهنگی حکمت، نخستین همایش علمی در حوزه کتاب و نشر است که با استفاده از ظرفیت استادان و نخبگان این عرصه در آبان‌ماه امسال (1394) برگزار خواهد شد.
 
نهاد‏ها و سازمان‌‏های علاقه‏‌مند می‏‌توانند برای مشارکت در این همایش از طریق تماس با دبیرخانه، اعلام آمادگی کنند. اطلاعات بیشتر درباره محورهای فرعی همایش از طریق سایت icbp.ir قابل دسترسی است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها