شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲
«درآمدی به روایت‌شناسی» نقد می‌شود

جلسه نقد و بررسی کتاب «درآمدی به روایت‌شناسی» سه‌شنبه 6 مرداد با حضور فرزان سجودی، امیرعلی نجومیان و هوشنگ رهنما، مترجم کتاب، در موسسه فرهنگی شهرکتاب برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، جلسه نقد و بررسی کتاب «درآمدی به روایت‌شناسی» جدیدترین ترجمه منتشر شده هوشنگ رهنما، از ساعت 16 و 30 دقیقه، سه‌شنبه 6 مرداد (1394) با حضور فرزان سجودی، امیرعلی نجومیان و مترجم کتاب در موسسه فرهنگی شهرکتاب برگزار می‌شود.

«درآمدی به روایت‌شناسی» شامل سه مقاله «روایت‌شناسی» نوشته جرالد پرینس، «درآمدی بر تحلیل ساختاری روایت‌ها» نوشته رولان بارت و «تحلیل متن ادبی» نوشته تزوتان تودوروف است که هر سه این شخصیت‌ها به نوبه‌ی خود در تکوین و تحویل نظریه‌ی روایت‌شناسی نقش بنیادی داشته‌‌اند. این کتاب چندی پیش به بهای 9 هزار تومان از سوی انتشارات هرمس در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

موسسه فرهنگی شهرکتاب در تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه سوم واقع است.

«جزیره‌ای در ماه» گزیده اشعار عاشقانه ویلیام بلیک، «خواهران برونته» فیلیس بنتلی، «جیمز جویس» چستر آندرسون، «هنری جیمز» هاری تورنتون مور، «رستم و سهراب» آرتور جرج و ادموند وارنر و «صحیفه‌های زمینی: بررسی ساختار هوس‌نامه(رمانس)» نورتروپ فرای، نام شماری از دیگر ترجمه‌های منتشر شده هوشنگ رهنماست.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها