سه‌شنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷
«غار آبی» فراست سر از آب بیرون می‌آورد

رمان «غار آبی» قاسمعلی فراست که رمانی فانتزی است از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر می‌شود.

فراست در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) عنوان کرد: رمانی که به تازگی نوشتن آن را به پایان رسانده‌ام «غار آبی» نام دارد. مخاطب این رمان نوجوانان هستند و همان‌طور که از نامش پیداست رمانی فانتزی محسوب می‌شود.
 
وی ادامه داد: داستان این رمان خلاف همه داستان‌های فولکلور که بچه‌ای در غار گم می‌شود و به دنبال راه فرار است، درباره شخصیتی است که در غار گیر می‌افتد اما هر چه بیشتر می‌گذرد، دوست دارد که بیشتر آنجا بماند.
 
نویسنده رمان «فصل جوانی» یادآور شد: شخصیت نخست این رمان گویی در پی گم شدن در غار مصرانه می‌خواهد گمشده خودش را آنجا پیدا کند و دنبال بهانه‌ای می‌گردد تا در آنجا بماند. او اسیر فضاهای خاصی می‌شود و همین رمان را نسبت به روایت‌های فولکلور متفاوت کرده است.
 
این رمان‌نویس اضافه کرد: کتاب «غار آبی» را انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روانه کتابفروشی‌ها می‌کند.
 
قاسمعلی فراست متولد سال 1338 است. «فقط عاشق زبان عاشق را می‌فهمد»، «زیارت»، «کتابشناسی داستان‌های بیست ساله انقلاب»، «کتابشناسی داستان‌های روستایی»، «بن‌بست»، «افطار»، «خاطرات رزمندگان»، «گلاب خانم»، «نیاز»، «نخل‌های بی‌سر»، «عشق مانعی ندارد»، «هر زندگی یه قصه است» و «فصل جوانی» نام شماری از کتاب‌های منتشر شده این رمان نویس و محقق ادبی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها