یکشنبه ۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲
رونمایی از کتاب «نگرشی دیگر به قرآن» در «شب‌های نورانی مصلی»

کتاب «نگرشی دیگر به قرآن» اثر مهدی نخاولی با حضور جمعی از اهالی جامعه قرآنی کشور در نمایشگاه «شب‌های نورانی مصلی» رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از ستاد خبری نمایشگاه قرآنی «شب‌های نورانی مصلی»،‌ آیین رونمایی از کتاب «نگرشی دیگر به قرآن» با حضور جمعی از اهالی جامعه قرآن در نمایشگاه قرآنی «شب‌های نورانی مصلی» برگزار می‌شود.

در این مراسم حمید محمدی، قائم مقام شورای عالی توسعه فرهنگ قرآنی، سیدعلی سرابی رئیس شورای عالی قرآن سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، خواجه‌پیری دبیر جامعه قرآنی عصر، ابوالفضل بهرام‌پور مترجم و مفسر قرآن کریم و جمعی از قاریان و اهالی جامعه قرآنی شرکت خواهند کرد.

«نگرشی دیگر به قرآن» با یک رویکرد جدید به فعالیت‌های قرآنی نگاه کرده و سلوک قرآنی را در فعالیت‌ها به خواننده نشان می‌دهد. این کتاب با هدف تحول نگرش به قرآن به چاپ رسیده با هدف تصحیح دید نسبت به قرآن و کارکردهای آن در زندگی تهیه شده است. کتاب «نگرشی دیگر به قرآن» مشتمل بر شش فصل در 474 صفحه از سوی انتشارات موسسه مطالعات راهبردی علوم و معارف اسلام  منتشر شده است.

آیین رونمایی از کتاب «نگرشی دیگر به قرآن» شامگاه یکشنبه ۷ تیر از ساعت ۲۳:۳۰ در محل برگزاری محافل قرآنی نمایشگاه قرآنی «شب‌های نورانی مصلی» برگزار خواهد شد.

نمایشگاه قرآنی «شب‌های نورانی مصلی» از ساعت ۱۸ تا یک بامداد در مصلای تهران پذیرای بازدیدکنندگان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها