چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱
پیشتازی هیلاری کلینتون ، هاروکی موراکامی و سالینجر/میلکان و نمایشگاه کتاب 28

مدیر موسسه انتشاراتی میلکان علاوه بر معرفی پر فروش ها در نمایشگاه بیست و هشتم گفت: کتاب تازه منتشر شده ما در امسال «نیچه و نازی‌ها» استفن آر. سی. هیکس و ترجمه محسن محمودی است. ما کپی رایت این کتاب را از ناشر اصلی آن خریداری کرده‌ایم و خود نویسنده نیز به جهت انتشار ترجمه فارسی مقدمه‌ای برای آن نوشته است.

محمد رسول پرهیزکاری، مدیر داخلی نشر میلکان، به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: «دیگرانِ عباس نعلبندیان» کتاب مشترک جواد عاطفه و عاطفه پاکبازنیا، «نیچه و نازی‌ها» استفن آر. سی. هیکس و ترجمه محسن محمودی، «ناطور دشت» اثر سالینجر و «کتابخانه مرموز» اثر موراکامی، هر دو با ترجمه آراز بارسقیان، «انتخاب‌های سخت» نوشته‌ هیلاری رادهام کلینتون و امیر قادری و چند عنوان دیگر، جدیدترین کتاب‌های نشر میلکان برای نمایشگاه کتاب 94 هستند.

وی افزود: کتاب‌های «انتخاب‌های سخت» هیلاری کلینتون و «دیگرانِ عباس نعلبندیان» جواد عاطفه و عاطفه پاکبازنیا همین دیروز (سه‌شنبه 22 اردیبهشت) به نمایشگاه رسیدند که طی این مدت بیش از 50 نسخه از هرکدام به فروش رسیده است. کتاب هیلاری کلینتون پرفروشترین کتاب سیاسی سال 2014 بود.

پرهیزکاری همچنین به انتشار کتابی درباره فردریش ویلهلم نیچه از سوی نشر میلکان اشاره کرد و گفت:‌ دیگر کتاب تازه منتشر شده ما در امسال «نیچه و نازی‌ها» استفن آر. سی. هیکس و ترجمه محسن محمودی است. ما کپی رایت این کتاب را از ناشر اصلی آن خریداری کرده‌ایم و خود نویسنده نیز به جهت انتشار ترجمه فارسی مقدمه‌ای برای آن نوشته است. این کتاب با توجه به اینکه از روز اول نمایشگاه در غرفه موجود بود، فروش بسیاری کرده و احتمالا پس از اتمام نمایشگاه به چاپ دوم خواهد رسید.

پرهیزکاری در پایان از کتاب‌های «راهنمای ماهیگری و شکار برای دختران» و «دکستر قاتل خوابگرد» نیز به عنوان دیگر کتاب‌های جدید نشر میلکان در نمایشگاه کتاب 28 نام برد.

انتشارات میلکان در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در سالن ناشران عمومی، شبستان، راهروی سه و غرفه شماره 4 واقع است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها