پنجشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶
پخش زنده برنامه «کاغذ رنگی» از نمایشگاه کتاب

برنامه «کاغذ رنگی»، که جزو برنامه‌های همیشگی شبکه چهار در حوزه کتاب و کتابخوانی است در نمایشگاه کتاب تهران هر روز در دو بخش، برنامه زنده اجرا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از ستاد خبری بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، برنامه «کاغذ رنگی» در نمایشگاه کتاب تهران هر روز در دو بخش 10 تا 10.30 صبح و 14 تا 14.30 از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به صورت زنده با اجرای مارال دوستی پخش می‌شود.

در این برنامه تلویزیونی ویژه نمایشگاه کتاب تهران، هنرمندان، نویسندگان و اهالی فرهنگ حاضر می‌شوند و در خصوص اتفاقات حوزه نشرو کتاب گفت وگو می‌کنند. مرور بر اخبار و بررسی نشست‌های نمایشگاه نیز جزو موضوعات این برنامه است.

رویکرد اصلی «کاغذ رنگی» ویژه نمایشگاه کتاب، برپایه سخنان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در روز افتتاحیه مبنی بر تبدیل نمایشگاه کتاب از حالت فروشگاهی به نمایشگاهی است.

«کاغذ رنگی» در روزهای غیر از نمایشگاه،‌ پنجشنبه‌ها ساعت 22.30 از شبکه چهارم سیما به سردبیری احسان رضایی و تهیه‌کنندگی محمود فاتحی پخش می‌شود.

بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران از روز 16 اردیبهشت‌ماه آغاز شده و تا 26 اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی(ره) با شعار «خواندن، گفت‌وگو با جهان» برپاست.


 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها