دوشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۷
«فلش کارت قرآن» برای نخستین بار عرضه می‌شود

مدیر انتشارات بخشایش از عرضه «فلش کارت قرآن» برای نخستین بار در نمایشگاه کتاب امسال خبر داد.

علیرضا عقیقی بخشایش در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) با بیان اینکه این انتشارات با 100 عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب تهران حضور دارد گفت: از این تعداد نزدیک به 40 عنوان کتاب چاپ اولی داریم که در نمایشگاه عرضه می‌شود.

وی از توزیع «فلش کارت قرآن» در نمایشگاه امسال خبر داد و افزود: ما در راستای برخی از فعالیت‌های قرآنی که در انتشارات داریم امسال فلش کارت قرآن کریم را به علاقه‌مندان عرضه می‌کنیم. در این فلش کارت جزء 30 قرآن کریم به صورت فلش کارت چاپ شده و برای نخستین بار عرضه می‌شود.

وی افزود: سایر جزء‌های قرآن کریم نیز به همین ترتیب آماده چاپ است اما ما منتظر ماندیم تا در نمایشگاه کتاب این محصول فرهنگی عرضه شده و پس از دریافت ایرادات آن را اصلاح و فلش‌کارت جزء‌های دیگر را تاپایان سال جاری چاپ کنیم.

عقیقی بخشایش همچنین درباره عرضه کتاب‌های تجدید چاپی در نمایشگاه کتاب تهران گفت: از میان کتاب‌های تجدید چاپی کتاب «ترجمه روان قرآن کریم» نیز که به کوشش پدرم مرحوم بخشایش منتشر شده از جمله آثاری است که با استقبال مواجه شده و تجدید چاپ آن در نمایشگاه عرضه می‌شود.

به گفته وی، «مصحف حفاظ» نیز یکی دیگر از کتاب‌هایی است که در نمایشگاه کتاب تهران توسط انتشارات بخشایش در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها