یکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۶
افشین یداللهی مهمان خانه فرهنگ آیه می شود

خانه فرهنگ آیه در نهمین نشست از سلسه برنامه های آیینه فرهنگ به معرفی و تکریم «افشین یداللهی» شاعر و ترانه سرا می پردازد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای فردوس، خانه فرهنگ آیه به منظور معرفی و تجلیل مفاخر ملی این مرز و بوم و الگوسازی مناسب برای جوانان، برنامه آیینه فرهنگ را با حضور استادان و پیشکسوتان حوزه های مختلف علمی، هنری، ادبی، فرهنگی و ... برگزار می کند.

سخنرانی، تجدید خاطرات و بازگوکردن فراز و نشیب های کاری و هنری در مسیر نیل به موفقیت توسط میهمانان از بخش های ویژه این برنامه به شمار می رود که به منظور معرفی الگوهای موفق برای شهروندان به خصوص نوجوانان و جوانان اجرا خواهد شد.

 خانه فرهنگ آیه در این برنامه که با مشارکت اداره فرهنگی اجتماعی ناحیه 6 منطقه 5 شهرداری تهران برگزار می شود میزبان افشین یداللهی ترانه سرای شناخته شده کشورمان است؛ این هنرمند فرهیخته کار حرفه‌ای خود را در سال ۱۳۷۶ با سرودن ترانه ای در باب شخصیت امام حسین(ع) آغاز کرد که با آهنگسازی فواد حجازی و خوانندگی خشایار اعتمادی در ارکستر سازمان صداوسیما اجرا شد.

در اجراهای پیشین این برنامه مفاخر و اساتیدی چون داوود رشیدی، جمشید مشایخی، مصطفی رحماندوست، زنده یاد مرتضی احمدی، عباس شیرخدا، راضیه تجار و هوشنگ مرادی کرمانی حضور داشتند.

 علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و حضور در این نشست که امروز یکشنبه 26 بهمن‌ماه ساعت 17 برگزار می شود، به خانه فرهنگ آیه واقع در شهرک اکباتان، خیابان اصلی فاز یک، روبروی ورزشگاه راه آهن مراجعه و یا با شماره تلفن 44667633 تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها