جمعه ۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۶
سنگاپور، مهمان ویژه نمایشگاه کتاب دهلی‌نو 2015 / حضور ایران با 3غرفه

به مناسبت برقراری روابط دیپلماتیک، سنگاپور مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب دهلی‌نو 2015 در هند می‌شود. «نشنال بوک تراست» سازمان زیر نظر وزارت توسعه منابع انسانی هند، مدیریت بیست و سومین نمایشگاه را برعهده دارد.

به گزار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) نمایشگاه موسوم به New Delhi World Book Fair از 14 الی 22 فوریه در «پراگاتی میدان» دهلی‌نو برگزار خواهد شد و ناشران سنگاپوری 11 فوریه و نویسندگان و هنرمندان گرافی است نیز 13 فوریه وارد هند خواهند شد. تمرکز فرهنگی امسال نمایشگاه نیز روی کشور کره جنوبی است و برنامه‌های متنوعی تدارک دیده‌شده است.

در نمایشگاه 2015 بیش از 26 غرفه برای ناشران و کشورهای خارجی و 1000 غرفه نیز برای ناشران هندی در نظر گرفته‌شده است. قیمت غرفه 9 متری برای ناشران خارجی عضو SAARC حدود 1000 دلار و برای سایرین 2200 دلار تعیین‌شده است. موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران (دو غرفه) و خانه فرهنگ ایران در دهلی‌نو (با یک غرفه) در نمایشگاه 2015 حضور دارند.{لینک} {لینک}

همچنین ناشران کشورهای عربستان، لهستان، ترکیه، پاکستان، فرانسه، آلمان، مالزی،ژاپن، اسپانیا، سری‌لانکا، امریکا، مصر، امارات، نپال، اندونزی، سنگاپور، کره جنوبی، چین ازجمله ناشران خارجی حاضر در رخداد 2015 هستند.

تم فرهنگی امسال در نمایشگاه کتاب دهلی «سوریودایا: صداهای نوظهور از شمال شرق هند» و توجه خاص به این منطقه چند فرهنگی از هند است.

میز کپی‌رایت از بخش‌های ویژه نمایشگاه است که 16 و 17 فوریه اختصاص به امر خرید و فروش کپی‌رایت دارد و ناشران داخلی و خارجی حق رایت خود را معامله می‌کنند.

نمایشگاه از 11 صبح الی 8 شب پذیرای کتاب دوستان و ناشران خواهد بود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها