یکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۶
انتشار 3 اثر از علامه شهید مطهری

مسئول انتشارات صدرا در قم گفت: سه اثر جدید از آثار علامه شهید مرتضی مطهری در نمایشگاه کتاب حوزه دین با عناوین «خدا در زندگی انسان»، «خدا در اندیشه انسان» و«حاشیه استاد مطهری بر آثار شریعتی» عرضه به تازگی منتشر شده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) از قم به نقل از ستاد خبری چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب حوزه دین، محمدحسین جوان در حاشیه برگزاری نمایشگاه کتاب حوزه دین در قم اظهار کرد: سه اثر جدید از آثار علامه شهید مرتضی مطهری در نمایشگاه کتاب حوزه دین با عناوین «خدا در زندگی انسان»، «خدا در اندیشه انسان» و «حاشیه استاد مطهری بر آثار شریعتی» عرضه شده است.

مسئول انتشارات صدرا در قم گفت: حاشیه‌های استاد مطهری در سه جلد منتشر خواهد شد که اکنون یک جلد آن به چاپ رسیده است.

جوان تاکید کرد: از بین آثار استاد مطهری کتاب‌هایی که در زمره کتب درسی طلاب قرار دارند، به نسبت کتاب‌های فلسفی ایشان با استقبال بیشتری مواجه شده‌اند.

وی با اشاره به عناوین پرفروش آثار شهید مطهری در قم گفت: کتاب‌هایی ده گفتار، ۱۵ گفتار و ۲۰ گفتار نسبت به آثاری چون شرح منظومه و اسفار فروش بیشتری داشته‌اند.

مسئول انتشارات صدرا در قم با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب حوزه دین در زمان مناسبی نبوده است، گفت: برگزاری این نمایشگاه با امتحانات پایان ترم طلاب همزمان شده و همین مسئله باعث شده است تا بسیاری از علاقمندان به این حوزه امکان استفاده از نمایشگاه را از دست بدهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها