جمعه ۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۰
وروجولک‌هاي ناصر كشاورز از راه رسيدند

نشر رویش مجموعه هشت جلدی « وورجولک‌ها » به قلم ناصر کشاورز را برای کودکان منتشر کرد. تصویر گری این مجموعه را شریل بون برعهده داشته است.

 به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) این مجموعه از جمله کتاب‌های شعر کودک ونوجوان است که برای گروه سنی «الف» و «ب» سروده شده و شاعر آن سعی کرده در قالب شعر، کودکان را با دنیای حیوانات آشنا کند.

زنبور زرده پرده، ماهی زر دم گلی، لاک پشت پشتی بالا، دلفینای فینگیلی، پین پینه دوز قرمز، ببری دندون ابری، سگ چشم تا به تا و گامبالو بامبالو عناوین این مجموعه هشت جلدی است.

در جلد ششم این مجموعه با عنوان « ببری دندون ابری » برای کودکان آمده است :
« صدای خش خش می‌آد
یکی داره راه می‌ره
شاید که وحشی باشه
نیاد مارو بگیره
پشت درخت‌ها کیه؟
تکون می‌ده برگارو
صداشو می‌شنوم من
داره می‌بینه مارو
فرار کنین بچه‌ها
اومده نزدیک ما
شاید خطرناک باشه
برین روی درختا
ببین چقدر ترسیدن
طوطی ها و میمونا
چه کار کنیم؟ یه جوری
کمک کنیم به اونا...»
لازم به ذکر است که این مجموعه هشت جلدی در قالب یک مجموعه تک جلدی با عنوان «مجموعه وورجولک‌ها» به همراه نرم افزار صوتی توسط انتشارات نشر رویش به چاپ رسیده است و با قیمت 20000 تومان به فروش می‌رسد.
ناصر کشاورز در سال 1341 در تهران به دنیا آمد. در سال 67 در رشته صنایع پذیرفته شد، اما بعد از یک ترم تحصیل انصراف داد و تمام وقت به فعالیت در حوزه ادبیات کودک پرداخت. وی فعالیت در بخش شعر کودک و نوجوان را از سال 61 و با کار در مجله کیهان بچه‌ها آغاز کرد. از وی به عنوان یکی از شاعران نوگرا و صاحب‌سبک در شعر کودک ونوجوان نام می‌برند.

من و مرغابی‌ها، مداد کوتاه، گرگ و میش، این طرف لطفا هیس، پاتک به لحظه‌ها، رفتم بالا انار بود، رفتم بالا سیب بود و رفتم بالا مورچه بود بخشی از آثار این شاعر است که برای کودکان ونوجوانان نوشته شده است.

چاپ اول مجموعه وروجولک ها در شمارگان1100 نسخه و قیمت هر جلد 2200 تومان از سوی انتشارات رویش عرضه شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها