چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۲
تشریح برنامه‌های کمیته‌ تشریفات نمایشگاه کتاب

مدیر کمیته تشریفات بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب گفت: هدف از تشکیل این کمیته برنامه‌ریزی برای برگزاری جلسات مشترک میان نهادهای حاکمیتی و فرهنگی با معاونت فرهنگی وزارت ارشاد است.

امین متولیان در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، عنوان کرد: معاونت فرهنگی وزارت ارشاد، مسوول برگزاری نمایشگاه کتاب، می‌خواهد  در سال جاری با سایر دستگاه‌های حاکمیتی و نهادهای فرهنگی و شخصیت‌های تاثیرگذار این حوزه ارتباط داشته باشد.

وی ادامه داد: بر همین اساس در این کمیته برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا از فرصت نمایشگاه کتاب برای برگزاری جلسات مشترک با نهادهای مختلف دولتی استفاده شود تا معاونت فرهنگی در طول سال بتواند از بازدهی این جلسات استفاده کند.

مدیر کمیته تشریفات بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب در همین باره اضافه کرد: در این راستا با اداره‌ کل استان‌های وزارت ارشاد، معاونت پارلمانی، نمایندگان مجلس و ... به صورت هدفمند جلسه‌هایی برگزار می‌شود. حتی می‌توان با توجه به شعار سال جاری جلسه‌های مشترکی میان کمیسیون فرهنگی و کمیسیون اقتصادی مجلس در مکان نمایشگاه برگزار کرد.

به گفته متولیان کمیته تشریفات در نظر دارد تا از 10 مهمان ویژه برای حضور در نمایشگاه امسال دعوت به عمل آورد. 

وی در پایان یادآور شد: امیدواریم وزیرانی که به صورت مستقیم،یا غیر مستقیم نیز با حوزه کتاب مرتبط هستند در نمایشگاه کتاب حضور یابند. همچنین با فعالان برجسته حوزه نشر نیز جلسه‌هایی گذاشته خواهد شد._

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها