چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۷
نخستين كارگاه ناشران آموزشي با محوريت برنامه درسي رياضي

سازمان پژوهش و برنامه‌ريزي آموزشي ميزبان كارگاه يك روزه‌اي با حضوران ناشران آموزشي و كمك درسي با محوريت اهداف برنامه درسی و کتاب‌های آموزشي ریاضی بود.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، این نشست صبح امروز (14 اسفند) با حضور محمد ناصری؛ مدیرکل دفتر انتشارات و تکنولوژی آموزشی، محمود امانی‌طهرانی؛ مدیرکل دفتر تألیف کتاب‌های درسی ابتدایی و متوسطه نظری، فریبا کیا؛ معاون دفتر انتشارات و تکنولوژی آموزشی، خسرو داوودی؛ کارشناس دفتر تألیف و دبیر مدارس تهران، حمیدرضا امیری؛ مدیر گروه ریاضی دفتر تألیف و  تعدادي از ناشران کتاب‌های آموزشی و كمك درسي برگزار شد. 

در ابتدای این کارگاه آموزشی، ناصري اظهار كرد: بسته آموزشی مصداقی از تنوع آموزشی است و می‌تواند در تهیه رسانه‌های آموزشی و تربیتی مورد استفاده قرار گیرد. 

وي با اشاره به رویکردهای برنامه درسی در حوزه‌های مختلف آموزشی گفت: این نخستين کارگاه از مجموعه کارگاه‌هایی است که قرار است با حضور ناشران آموزشی برگزار شود و قصد داریم با جمع‌آوری ایده‌های متنوع، زمینه تولید کتاب‌های مفید و مناسب را هموار كنيم.

مدیرکل دفتر انتشارات و تکنولوژی آموزشی بحث ساماندهی مواد و رسانه‌های آموزشی را از اولویت‌های دفتر انتشارات و تکنولوژی آموزشی توصیف و عنوان کرد: با پر کردن خلاءهای قانونی می‌توانیم با کمک ناشران آموزشی مشکلات حوزه کتاب‌های درسی را برطرف کنیم. 

این کارگاه با حضور فعال ناشران آموزشي حوزه ریاضی و جمع‌بندی نظرات آنها در زمينه‌هاي مختلف به پایان رسید./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها