سه‌شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۷
نخستین نرم‌افزار گیاهان دارویی را منتشر کردیم

مدیر بازرگانی شرکت توسکا،‌ به تولید نرم‌افزار آموزشی گیاهان دارویی از سوی این مجموعه برای نخستین‌بار اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، محمدرضا زرقی،‌ گفت: شرکت توسکا از سال 1380 تا به امروز در حدود 11 عنوان نرم‌افزار تخصصی و عمومی تولید کرده است.

رشته‌های عمومی و تخصصی در نرم‌افزارها
وی با بیان این‌که، ‌تا به امروز محصولاتی در رشته حقوق به‌طور تخصصی و در رشته گیاهان دارویی برای مخاطبان عمومی از سوی این شرکت منتشر شده است اظهار کرد: نرم‌افزارهای تولید شده در رشته حقوق هر چهار سال یک‌بار برای استفاده‌کنندگان به‌روز می‌شود.

زرقی ادامه داد: این شرکت برای تولید نرم‌افزارهای آموزشی خود ابتدا در میان مخاطبان نیازسنجی کرده و سپس دست به تولید محتوای آنها زده است.

مشاروه درمان در نرم‌افزار
وی، به نرم‌افزارهای گیاهان دارویی اشاره کرد و ابراز داشت: در این نرم‌افزارها که نخستین‌بار در کشور تولید شده است،‌ جستجویی برای استفاده ار گیاهان دارویی با عنوان مشاوره درمان جانمایی شده است که در آن نام بیماری نوشته شده و نام گیاه دارویی به کاربران پیشنهاد می‌شود.

تیمی برای تولید
زرقی، درباره تیم جمع‌آوری کننده داده‌های این نرم‌افزارها گفت: تیمی متشکل از 15 نفر در تولید این نرم‌افزاها همکاری می‌کنند که برخی در نرم‌افزار و برخی در بخش سخت‌‌افزاری همکاری دارند.

مدیر بازرگانی شرکت توسکا،‌ درمقایسه شمارگان کتاب و نرم‌افزارهای آموزشی گفت: شمارگان کتاب و نرم‌افزارها دو مقوله جدا از هم هستند به‌طوری‌که در تولید کتاب شمارگان کتاب از ابتدا مشحص است اما تولید و انتشار نرم‌افزارهای آموزشی به نوع فروش و استقبال آن‌ها بستگی دارد.

نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال، از هشتم تا یازدهم اسفندماه در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، واقع در بزرگراه چمران برگزار شد./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها