یکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۴
دیدار ملک احمدی با 160 کتابدار همدانی و بازدید از کتابخانه مرکزی استان

معاون کتابخانه‌های استان همدان گفت: در حاشیه برگزاری نخستین همایش خیران کتابخانه ساز این استان دبیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با 160 کتابدار همدانی دیدار کرد. بازدید از کتابخانه مرکزی همدان برنامه دیگر دبیر کل بود.

حسن عرفانی مقدم در گفت وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، عنوان کرد: محمد حسین ملک احمدی در نخستین سفر استانی خود برای شرکت در همایش انجمن خیران کتابخانه ساز استان همدان وارد این استان شده بود. دبیر کل بعد از حضور در این همایش بعد ظهر همان روز پنجشنبه ( هشتم اسفند ماه) در نمازخانه کتابخانه مرکزی همدان با کتابداران این استان دیدار کرد.

وی عنوان کرد: در این دیدار  یکی از کتابداران به نمایندگی از این صنف به طرح مشکلات خود پرداخت. دبیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در این دیدار با تاکید بر حل مشکل کتابداران بر ارتقاء شخصیت شغلی کتابداران، پرداخت سهم نیم درصد شهرداری‌‌ها برای کمک به هزینه‌های کتابخانه‌ای و احقاق حقوق کتابداران تاکید کرد.

معاون کتابخانه‌های استان همدان تاکید کرد: ملک احمدی در این دیدار تاکید کرد که کتابداران نگران وضعیت مالی خود نباشند اما تعهداتی که ازپیش مانده از نظر حقوقی و مالی دست ما را بسته است.

 دبیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در این دیدار عنوان کرد: رویه من عمل به سیاست‌های نهاد کتابخانه‌ها بر اساس نظر هیات امناست و تا تشکیل نشدن اولین جلسه هیات امنای نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور نمی‌توانم برنامه‌ و سیاست خاصی را پیش بینی کنم.

عرفانی مقدم اظهار کرد: محمد حسین ملک احمدی بعد از دیدار با کتابداران از کتابخانه مرکزی همدان بازید کرد. کتابخانه مرکزی همدان 93 هزار جلد کتاب و هفت هزار نفر عضو دارد.

معاون کتابخانه‌های استان همدان عنوان کرد: نخستین همایش تجلیل از خیران کتابخانه ساز استان همدان با تقدیر از 32 خیر همدانی برگزار شد. این همایش فرصت خوبی برای آشنایی خیران شهرستانی و استانی بود. در این همایش فرم‌های همت عالی ازسوی خیران پر شد تا کمک های آن‌ها در هر سطحی ارزیابی شود.

 به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، نخستين همايش خیران كتابخانه ساز استان همدان روز پنجشنبه ( هشتم اسفند ماه) با حضور رييس جامع خیران مدرسه ساز كشور، دبيركل نهاد كتابخانه‌هاي عمومي كشور، نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه همدان، نمايندگان مجلس و معاون استاندار در تالار معلم شهرستان همدان برگزار شد./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها