یکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۰
سریع‌القلم از «توسعه‌یافتگی و نقشه راه پیشرفت ایران» سخن می‌گوید

«توسعه‌یافتگی و نقشه راه پیشرفت ایران» موضوع نشست محمود سریع‌القلم به ميزباني شهر کتاب مركزي است. اين نشست، در ادامه سلسله نشست‌های «دیدار با اهل قلم» از سوي شهر کتاب مركزي برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، فروشگاه مرکزی شهر کتاب در ادامه نشست‌های «دیدار با اهل قلم» چهارشنبه میزبان محمود سریع‌القلم خواهد بود.
 
سریع‌القلم در دو نشستی که پیش از این در فروشگاه مرکزی شهر کتاب برگزار شد، درباره توسعه‌یافتگی و نقشه راه پیشرفت ایران سخن گفته بود و در سومین نشست خود از مبانی عملی عقلانیت سخن خواهد گفت. 

سریع‌القلم مدرک فوق دکتری خود را در رشته روابط بین‌الملل از دانشگاه اوهایو اخذ کرده . وی تاکنون مقاله‌های بسیاری را در فصلنامه‌های سیاسی به رشته تحریر درآورده است. همچنین کتاب‌های «فرهنگ سیاسی ایران»، «عقلانیت و توسعه‌یافتگی ایران»، «اقتدارگرایی ایران در عصر قاجار»، «توسعه، جهان سوم و نظام بين‌المل» و «فرهنگ سیاسی ایران» از جمله آثار وی محسوب می‌شود. 

این نشست چهارشنبه (هفتم اسفند) ساعت 17 واقع در خیابان دکتر شریعتی، بالاتر از تقاطع مطهری، نبش کوچه کلاته، فروشگاه مرکزی شهرکتاب برگزار مي‌شود./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها