یکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۳:۳۱
خوانش سیستم‌های کنترل گسسته زمان در یک کتاب

حجت سبز‌پوشان در کتابی به بررسی سیستم‌های کنترل در مهندسی برق پرداخته است و آن را در کتابی با عنوان«سیستم‌های کنترل گسسته زمان» به چاپ رسانده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، این کتاب نخستین بار از سوی انتشارات دانشگاه علم و صنعت منتشرشده است و در آن نویسنده هفت فصل را به بیان آرا خود در موضوع سیستم کنترل اختصاص داده است.

فصل نخست از این کتاب تنها به بیان کلیاتی از سوی نویسنده درباره موضوع سیستم کنترل پرواز پرداخته است. در فصل دوم این کتاب با عنوان «کنترل گسسته زمان» مهندسان و دانشجویان رشته برق با پارامترهای زمانی آشنا شده و با فرمول‌های ارایه شده از سوی نویسنده به بررسی و آموزش کنترل گسسته زمان می پردازند.

«رفتارهای سیستم‌های گسسته» و «کنترل کننده‌های گسسته زمان» عناوین فصول سوم و چهارم این کتاب هستند.

نویسنده این اثر دانشگاهی، در ادامه آشنایی دانشجویان مهندسی برق با مفاهیم زمان و تاثیر‌گذاری آن در روند حرکت و پرواز هواپیماها، آن‌ها را با طراحی کنترل‌کننده‌ها آشنا می‌کند. در این فصل نویسنده، شیوه طراحی کنترل کننده‌ها را به دانشجویان آموزش می‌دهد.

دو فصل پایانی، این کتاب نیز به موضوع کنترل‌کننده‌ها، همراه با  تحلیل اختصاص داده شده است. در این فصل طراحی و مسایل مرتبط به تحلیل عملکرد کنترل‌کننده‌ها از منظر نویسنده این کتاب بررسی شده است.

کتاب«سيستم های کنترل گسسته زمان» در یک‌هزار نسخه در 410 صفحه،‌ به بهای 22 هزار تومان نخستین بار از سوی دانشگاه علم و صنعت منتشر شده است./








نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها