دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۸
اهدای کارت پستال تصویری کتاب « داستان مسیح» به بازدید کنندگان اروپایی

کارت پستال تصویری از کتاب «داستان مسیح» از نسخه‌های قدیمی چاپ سربی موجود در کتابخانه مجلس، به بازدیدکنندگان اروپایی کتابخانه مجلس اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی، جمعی از فرهیختگان اروپایی با حضور در کتابخانه مجلس ازاین کتابخانه بازدید کرده و از نزدیک با فعالیت‌های کتابخانه آَشنا شدند. 

بر اساس این گزارش؛ در راستای گسترش ارتباطات بین‌المللی و معرفی کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی، جمعی از فرهیختگان اروپایی از موزه مجلس شورای اسلامی بازدید کردند و با تاریخ تاسیس مجلس در کشورمان آشنا شدند.

رجبی، رییس کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی در این دیدار با تشریح فعالیت‌های بین‌المللی و معرفی منابع کتابخانه‌، شاخص‌های غنی فرهنگ اسلامی در بعد معماری و دیگر هنرهای معاصر، از وجود اشتراکات تاریخی میان دو فرهنگ سخن گفت.

در ادامه بازدید این هیات از بخش‌های مختلف کتابخانه این افراد از بخش نسخ ‌خطی بازدید کرده و کارت پستال تصویری از کتاب «داستان مسیح» از نسخه‌های قدیمی چاپ سربی موجود در کتابخانه به میهمانان اهدا شد. /

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها