پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۰
برگزاری جشنواره‌های فروش و نمایشگاه‌های استانی انتشارات مدرسه در دهه فجر

موسسه فرهنگی مدرسه برهان (انتشارات مدرسه) به مناسبت دهه فجر، اقدام به برگزاری جشنواره‌های فروش در سراسر کشور و نمایشگا‌های کتاب در برخی استان‌های کشور با تخفیفی ویژه می‌کند.

محمد حسین محبت پناه در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: به مناسبت ایام مبارک دهه فجر، انتشارات موسسه فرهنگی مدرسه برهان (انتشارات مدرسه) جشنواره‌های فروشی را در سراسر کشور برگزار می‌کند که طی آن‌ در تمامی فروشگاه‌های موسسه، آثار با تخفیفی تا 50 درصد به علاقمندان عرضه می‌شود. 

وی افزود: این جشنواره از (1 بهمن) آغاز شده و تا پایان دهه فجر (22 بهمن) ادامه دارد. 

محبت پناه همچنین از برگزاری نمایشگاه‌های استانی در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: موسسه فرهنگی مدرسه برهان با همکاری ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها، اقدام به برگزاری نمایشگاه‌هایی استانی در روزهای دهه فجر (12 الی 22 بهمن‌ماه) می‌کند. 

مدیر داخلی موسسه فرهنگی برهان افزود: این نمایشگاه‌ها که در مراکز استان‌های خراسان رضوی، کرمان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، سمنان و تهران برگزار می‌شود، با تخفیف ویژه منابع مورد نیاز را در اختیار دانش‌آموزان، معلمان و خانواده‌ها قرار می‌دهد. 

وی از در نظر گرفتن تخفیفی خاص برای مدارسی که قصد تجهیز کتابخانه‌های خود را دارند سخن گفت و بیان کرد: کتاب‌های گردآوری شده در این نمایشگاه‌ها، موضوعات مختلف علمی، مذهبی، ادبی، روانشناسی، تاریخی و ... را در بر می‌گیرد. 

محبت پناه ادامه داد: همچنین شایان ذکر است که مجموعه 21 جلدی «تاریخ پهلوی» که زیر نظر علی شجاعی صائین نگاشته شده و مخاطبی عام دارد، به مناسبت این ایام با تخفیفی ویژه در دسترس پژوهشگران، دانش‌آموزان و خانواده‌ها عرضه می‌شود. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها