دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۹
دیدار معاون امور فرهنگی وزارت ارشاد از باغ کتاب

سیدعباس صالحی، معاون امور فرهنگی همراه جمعی از مسوولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز (25 آذرماه) از باغ کتاب دیدن کرد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، در این دیدار، محمود رضا برازش، مدیرکل دفتر امور چاپ و نشر، محمد اللهیاری، دبیر برگزاری بیست و یکمین دوره هفته کتاب، محمدرضا اشعری، مدیر پروژه باغ کتاب و نادر قدیانی، رییس اتحادیه ناشران، معاون امور فرهنگی را همراهی ‌کردند.

این دیدار به منظور آشنایی با بخش‌های مختلف پروژه باغ کتاب و پتانسیل‌های این مکان فرهنگی از سوی معاونت امور فرهنگی انجام شد. 

باغ کتاب تهران با وسعت 110 هزار متر مربع در تپه‌های عباس‌آباد تهران واقع شده‌است. ۶۵ هزار متر مربع آن ساختمان نمایشگاهی، تالارهای همایش و اداری است و مابقی آن را فضای سبز و یک دریاچه مصنوعی تشکیل می دهد. فضای داخلی باغ کتاب تهران شامل ۱۶ سالن نمايشگاهی هر یک به مساحت دو هزار متر مربع، در دو طبقه بنا شده است. قرار است باغ کتاب تهران پس از تکمیل، به عنوان یک نمایشگاه کتاب دایمی در چهارفصل سال به نمایش و ارایه کتاب بپردازد. 

راه‌اندازی کلینیک کتاب‌درمانی، مونوریل و تراموا، فروشگاه مجازی واحد برای فروشگاه‌های کتاب و آموزش نگه‌داری کتاب از برنامه های این باغ کتاب است.
 
چندی پیش احمد مسجدجامعی رییس شورای شهر تهران در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌ها از برپایی نمایشگاه کتاب در سال 93 در محل باغ کتاب تهران خبر داده است اما بنا به گفته‌های علی‌اکبر اشعری به دلیل آماده نبودن فضا و امکانات، برگزاری نمایشگاه کتاب تهران تا سال 94 به تعویق افتاده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها