دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۷
جست‌وجوی حقیقت هستی در کتاب «وجود»

نویسنده کتاب «وجود» مخاطبان این اثر را همه انسان‌‌هایی می‌داند که در پی حقیقت هستی خودشان می‌گردند و در زندگی با انواع ناملایمات مواجه می‌شوند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، کتاب «وجود» نوشته سمیه اشرف‌امین‌جان دل‌نوشته‌های نویسنده است در قالب گفت‌وگو با خداوند و ترشحات ذهنی نویسنده که به شکل مجموعه کلمات ادبی نیایش‌گونه در این کتاب جمع‌آوری شده است.

این کتاب با عناوینی مانند «واجب‌الوجود»،«الها»، «خالقا»، «جاده عمر»،«به سوی وجود» و «ندای خدا» نیایش‌های نویسنده را با نثر ادبی زیبایی در خود جای داده است.

نویسنده در صفحه به صفحه این اثر مخاطبان را همه انسان‌‌هایی می‌داند که در پی حقیقت هستی خودشان می‌گردند و در زندگی با انواع ناملایمات مواجه می‌شوند ولی تمام این مصایب را بخش جدانشدنی زندگی می‌دانند و سعی می‌کنند از این ناملایمات عبور کنند.

در بخشی از کتاب آمده است:«آری ندیدن ملاک نبودن نیست. چشم دل باید گشود تا آنچه به چشم فانی ندیدنی است به چشم باقی نظاره کرد و خداوند باقی است پس به چشم فانی حضور نیابد.»

در بخشی از فصل «به سوی وجود» آمده است: «آری! درفضایی بسته با سکوتی نشسته. دیار عشق کجاست که از قفس بسته رهاست؟ کدامین سو باید شتافت تا حقیقت را شناخت؟ و چه کسی است که جان ملکوتی را از قفس تار و بسته رهاند؟ کیست آن که بشر را از روی خاک به عرصه‌ی افلاک رساند؟»
  
کتاب «وجود» در 82 صفحه و به بهای 35 هزار ریال از سوی انتشارات نیک‌آموز شهرستان اردبیل منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط