دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۵
«دف من» راهی بازار کتاب موسیقی شد

پیمان صحیحی شیوه نوینی از آموزش دف به کودکان و نوجوانان را در کتابی با عنوان «دف من» نوشته است. این کتاب با تصویرگری ارمغان اوّلی به چاپ رسیده است./

به گزارش خبرگزای کتاب ایران (ایبنا)، کتاب «دف من» در 94 صفحه تمام رنگی شامل توضیحات اولیه، کشش‌ها و جزییات آن، علایم و نشانه‌ها، آشنایی با تکنیک‌ها و 41 عنوان درسی منتشر شده‌است.
 
برخی  عناوین درسی این کتاب شامل «تم و بک»، «رقص دف»، «کودک دف‌زن»، «خدا»، «دف من»، «حلقه‌های خوش صدا»، «بازی بازی»، «زنبور عسل»، «مادر من»، «بازیگوش» و «دنیا زیباس» است.
 
شعرهای قطعه‌های موسیقی این کتاب را کامیار حبیبی، رویا اشرفی و پیمان صحیحی سروده‌اند‌‌ و همچنین سوال‌هایی برای ارزیابی هنرجویان در بخش‌هایی از همین کتاب ارایه شده‌اند.

در قطعه موسیقی عروسی با شعر کامیار حبیبی می‌خوانیم:‌ «آمد، تو کوچه ما/ صدای کف ناقاره و ساز/ بازم شد جشن عروسی/ بخت اومد تو کوچه ما/ خندان گویند عروس و داماد/ خوش آمدید عروسی ما/ تبریک گویان همه میهمان‌ها/ دعا می‌کنند، برای آن‌ها.»
 
همه شعرهای این کتاب به همراه نت‌، شیوه اجرا و همچنین تصویرهای رنگارنگ ارایه شده‌اند. 

کتاب «دف من» در 94 صفحه به همراه یک لوح فشرده با شمارگان یکهزار و پانصدجلد از سوی نشر نای و نی با قیمت بیست هزار تومان راهی بازار کتاب موسیقی شده‌است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط