دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۸
جلد یازدهم از مجموعه داستان‌های «خانه شب» منتشر شد

یازدهمین جلد از مجموعه رمان‌های «خانه شب» با عنوان «افسارگسیخته» به محض انتشار، عنوان سومین رمان پرفروش هفته آلمان را به خود اختصاص داد./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از اشپیگل، این رمان 464 صفحه‌ای را که نوشته پی‌سی کاست و کریستین کاست است،کریستینه بلوم به آلمانی برگردانده‌است. «خانه شب» به پایان دراماتیک خود نزدیک می‌شود.
پشت جلد این رمان آمده است: «نفرت» از زمان سقوط عمیقش به کلی دستخوش تغییر شده‌است. او که از عطش انتقام لبریز است، دیگر دلش را به دریا می‌زند: او می‌خواهد قدرت را در خانه شب در اختیار بگیرد، بر انسان ها مسلط شود و قدرت تاریکی را نیز به کنترل خویش درآورد. آیا «زویی» و دوستانش می‌توانند در برابر «نفرت» ایستادگی کنند؟

پی‌سی کاست نویسنده آمریکایی متولد 1960 از سال 2005 کار نگارش مجموعه رمان‌های خون آشامی «خانه شب» را به‌همراه دخترش کریستین کاست آغاز کرد و همین مجموعه داستانی  برای او شهرت به ارمغان آورد. قهرمان اصلی این داستان «زویی» 16 ساله نام دارد که ماجراهای مربوط به وی در یک مدرسه شبانه روزی موسوم به «خانه شب» در تولسای اوکلاهما می‌گذرد. این نویسنده موفق آمریکایی 15 سال به عنوان معلم دبیرستان مشغول به کار بود و پس از آن، خود را کاملا وقف نوشتن کرد. وی اکنون همراه دخترش در اوکلاهما زندگی می‌کند.

هفته گذشته، یوناس یوناسون با رمان تازه‌اش «بیسوادی که شمردن بلد بود» همچنان در صدر جای داشت و پس از آن رمان «گردآورنده رویا» نوشته خالد حسینی مکان دوم را در اختیار داشت. در مکان‌های چهارم تا انتهای جدول نیز رمان‌های «تنها یک کار بد» به قلم الیزابت جرج، «اغما» به قلم جو نسبو، «امید» به قلم جوسی آدلر اولسن، «قتل در پاییز» به قلم هنینگ مانکل، «دکتر اسلیپ» به قلم استفن کینگ، «اگر جای تو بودم، خودم را دوست می‌داشتم» به قلم هورست اورس و «او بازگشته است» به قلم تیمور ورمس جای داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها