شنبه ۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۴
نشر معارف اسلامی قم با 4 کتاب جدید در راه است

مدیر اجرایی انتشارات دفتر نشر معارف اسلامی قم گفت: به زودی چهار کتاب حوزه دین و قرآن از سوی این انتشارات روانه بازار کتاب خو‌اهد شد./

غلامحسین حیدری در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: کتاب«تفسیر سوره تغابن» در 184 صفحه و کتاب «تفسیر سوره‌های حمد، قدر، عصر، نصر و اخلاص» در 158 صفحه به قلم حجت‌الاسلام  سیدمحمدرضا صفوی،  تا پایان آذرماه منتشر خواهد شد.

وی اظهار کرد: یکی دیگر از کتاب‌هایی که به زودی روانه بازار کتاب خواهد شد، «اشخاص و شاخص‌ها در قرآن کریم» به قلم حجت‌الاسلام  سیدفتاح مرتضوی، عضو هیات علمی دانشگاه بین‌المللی قرآن کریم  درقزوین است.

حیدری ادامه داد: کتاب «اشخاص و شاخص‌ها در قرآن کریم» به بررسی چهره‌های منفی و مثبت ذکر شده در قرآن پرداخته است و در آن، شخصیت‌های پیامبران الهی به عنوان چهره‌های مثبت و نمرود و فرعون به عنوان چهره‌های منفی و منفور در قرآن بررسی شده‌اند.

وی اظهار کرد: همچنین کتاب «درآمدی بر منظومه تمدنی شیعه» به قلم علی‌رضا حسینی دیلمی به بررسی تمدن اسلامی به‌ویژه تمدن شیعه اختصاص دارد.

مدیر اجرایی انتشارات دفتر نشر معارف اسلامی قم افزود: این چهار کتاب‌ مراحل پایانی چاپ و نشر را طی می‌کنند و به زودی روانه بازار کتاب خواهند شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها