شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۴
اعلام برنامه‌های موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی در هفته کتاب

برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب در استانهای گیلان و همدان مهم‌ترین برنامه­های موسسه نمایشگاههای فرهنگی ایران در هفته کتاب است./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) و به نقل از روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، برگزاری نمایشگاه‌ کتاب در استان‌های همدان و گیلان از برنامه‌های اصلی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران در بیست و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی است.

در نمایشگاه کتاب همدان بیش از 350 ناشر از جمله 26 ناشر از استان همدان حضور دارند. در این نمایشگاه که در 190 غرفه برپا می‌شود، بیش از 30 هزار عنوان کتاب به نمایش در می­‌آید. در کنار این نمایشگاه، برنامه‌های متعدد فرهنگی از جمله نمایشگاه کتاب ویژه محرم و عاشورا و برگزاری بیش از 6 نشست فرهنگی و نقد کتاب پیش­‌بینی شده‌است. در هفتمین نمایشگاه کتاب همدان بیش از 200 میلیون تومان بُن کتاب با تخفیف 20 درصد در نظر گرفته شده‌است. کتاب‌های ارایه شده در این نمایشگاه نيز با 40 درصد تخفیف به علاقه‌مندان ارایه می‌شود.

همچنين در نمایشگاه کتاب گیلان که در شهر رشت برگزار می‌شود بیش از 178 ناشر (از جمله 27 ناشر گیلانی) 30 هزار عنوان کتاب را در 210 غرفه به نمایش خواهند گذاشت. کتاب­‌های ارایه شده در این نمایشگاه نیز با 40 درصد تخفیف به بازدیدکنندگان ارایه می‌شود که 20 درصد آن از طریق ناشران و 20 درصد آن از طریق بُن ارایه خواهد شد. میزان بُن در نظر گرفته شده برای این نمایشگاه 350 میلیون تومان است.

برنامه­‌های متعدد فرهنگی دیگر از جمله برگزاری 6 نشست فرهنگی و نمایشگاه کتاب عاشورا، از جمله برنامه‌های جانبی هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها