دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۵
بیانیه اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران به مناسبت روز ملی صادرات

بیست و نهم مهرماه روز ملی صادرات در تقویم ایران نامگذاری شده است. هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران با ارسال بیانیه‌ای، توجه به صادرات غیرنفتی را یکی از راه‌های توسعه کشور دانست و این روز را به تلاشگران صادرات صنعت چاپ ایران تبریک گفت.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران با تبریک این روز به اهالی و صنعتگران عرصه صادرات صنعت چاپ ایران به زحمات بی‌شائبه‌ آن‌ها در عرصه صادرات غیر نفتی ارج نهادند.

 متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

«تعیین یک روز از روزهای سال برای صادرات ضمن ترویج فرهنگ صادرات در میان مردم و دست اندرکاران صنعت چاپ و بسته‌بندی کشور، فرصتی است برای تبادل افكار، شناخت مشكلات و تنگناها و بررسی راهكارهایی برای رسیدن به هدف والای جهش و توسعه صادرات غیر نفتی.
 
روز ملی صادرات را باید فرصت ارزشمندی دانست كه مباحث مربوط به صادرات بار دیگر مورد توجه مسوولان و دست‌اندركاران امر قرار می‌گیرد. این روز باید سمبلی به دلیل ارج نهادن به تلاش‌های انجام شده از سوی صادركنندگان پرتلاش و کم‌توقع صنعت چاپ و بسته‌بندی ایران برای حضور هرچه بیشتر و پرثمرتر در بازارهای جهانی و زمینه‌ای برای گفت‌وگوی متقابل باشد. 

لذا روز ملی صادرات تنها دست مایه‌ای برای تفكر در این زمینه، تعامل عقاید و فكرسازی برای رسیدن به جهش صادراتی و به‌خصوص توسعه و پیشرفت صادرات غیر نفتی است. 

از این رو لازم است كه مسوولان و تصمیم‌گیران و تصمیم‌سازان در تقویت تشكل‌های صادراتی، تلاش مضاعفی صورت دهند تا با مشاركت و همفكری و همدلی راهكارهای منطقی و قابل اجرا شناسایی شده و آن‌گاه با برنامه‌ریزی شایسته‌تر نسبت به دستیابی به اهداف بیش از پیش امیدوار بود.
 
اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران، روز ملی صادرات را به كلیه تجار، بازرگانان، صنعتگران، فعالان اقتصادی، كارآفرینان و صادركنندگان عرصه پهناور صنعت چاپ و بسته‌بندی ایران تبریک عرض می‌کند.»
 
هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط