یکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۴
ارایه 200 عنوان کتاب یاس نبی در نمایشگاه استانی تبریز

مدیرمسوول نشر یاس نبی از ارایه 200 عنوان کتاب این نشر در نمایشگاه استانی تبریز خبر داد و گفت: نمایشگاه کتاب تبریز از صبح امروز فعالیت خود را آغاز کرده‌است و ما نیز‌ آثارمان را با 50 درصد تخفیف به مخاطبان عرضه می‌کنیم./

ایوب سیف‌زاده در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، عنوان کرد: تخفیفی که برای آثار این دوره نمایشگاه کتاب تبریز در نظر گرفته شده، 40 درصد است که نیمی را وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیمی دیگر را ناشران بر عهده دارند، اما برای ارایه آثارمان 10 تخفیف بیشتر را اعمال کرده‌ایم تا فرصت خرید برای همه علاقه‌مندان کتاب فراهم شود.

وی باابراز خرسندی از داشتن غرفه‌ای 18 متری در این دوره از نمایشگاه کتاب تبریز، گفت: در نظر نداریم کاربری این غرفه را تنها به فروش کتاب معطوف کنیم، بلکه درصددیم آن را به پاتوقی برای مولفان و مترجمان بدل کنیم تا مولفان با آثار منتشر شده و سبک و سیاق آن‌ها آشنا شوند و براساس نیازسنجی مخاطبان کتاب، دست به نگارش بزنند.

مدیرمسوول نشر یاس نبی از رونمایی شش جلد کتاب در این نمایشگاه خبر داد و اظهار کرد: تلاش‌ می‌کنیم کتاب‌های «چلچراغ معرفت؛ پیرامون شخصیت پیامبر اکرم(ص)» و «چلچراغ معرفت؛‌ پیرامون شخصیت امام علی(ع)» نوشته حسین دباغ‌زاده و چهار جلد از مجموعه کتاب‌های «انقلاب اسلامی در آذربایجان شرقی» اثر حسین دوستی را رونمایی کنیم.

وی درباره شاخص‌ترین کتاب‌های این نشر در نمایشگاه استانی کتاب بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود کتاب‌های ثمر، ‌بایدها و نبایدهای اخلاقی، صحیفه رستگاری و خواص معنوی خوراکی‌ها، در این نمایشگاه با استقبال زیادی روبه‌رو بشوند.

سیف‌زاده درباره کتاب‌های الکترونیک نشر یاس نبی نیز گفت: از 25 شهریورماه اغلب آثار این نشر را به صورت رایگان در قالب کتاب‌های الکترونیکی با نرم‌افزار «اندروید» در پایگاه اینترنتی www.jbook.ir منتشر کرده‌ایم که افراد با دانلود این آثار می‌توانند از همه مطالب کتاب‌ها بهره ببرند.

وی افزود: تاکنون این طرح با استقبال خوب مخاطبان روبه‌رو شده‌ و در این مدت حدود دو هزار و 300 دانلود صورت گرفته است. این طرح تنها برای اشاعه فرهنگ کتابخوانی در جامعه شکل گرفته و همه اقدامات راه‌اندازی آن خودجوش و با هزینه‌های شخصی بوده تا علاقه‌مندان بتوانند به طور رایگان از این خدمات استفاده کنند.

نمایشگاه کتاب تبریز از ساعت 10 صبح یکشنبه (7 مهرماه) افتتاح شده است و تا 13 مهرماه ادامه خواهد یافت. این نمایشگاه از ساعت 10 تا 20 ميزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط