
انتشارات فرهنگسرای میردشتی، کتاب «اصول طراحی محصول» را به قلم ریچارد موریس و نازیلا محمدقلیزاده منتشر کرد.-
كتاب «اصول طراحي محصول» يك نماي منسجم و يكپارچه از فرآيند طراحي محصول، بررسي عوامل و محدوديتها در روند ايده تا توليد يك محصول را با در نظر گرفتن عوامل كليدي در هر گام از اين روند مورد بررسی قرار داده است. مولف دراین کتاب برای آشنایی بیشتر خوانندگان پروژههايي را كه به توليد انبوه رسيده مدنظر قرار داده است.
نویسنده در هر فصل با در نظر گرفتن نمونه كارهاي طراحان از سرتاسر جهان به بررسي اين روند پرداخته و يك نماي كلي از اطلاعات در طيف وسيع طراحي محصول را ارایه ميدهد.
كتاب حاضر در انواع بخشهاي كليدي، ديدي يكپارچه و مرتبط در زمينه فرآيند طراحي محصول فراهم ميآورد و درباره عواملي که باید در طراحی محصول مورد توجه قرار گيرند را برای خوانندگان تشریح میکند. کتاب «طراحی محصول» دارای تصویر و نمودارهایی برای خوانندگان است و به گفته نویسنده یک منبع با ارزش برای دانشجویان و طراحان به حساب میآید.
کتاب حاضر در 176 و به قیمت 25هزار تومان در سالجاری از سوی فرهنگسرای میردشتی منتشر شده است.
نظر شما