پنجشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۲
نمایش محصولات چاپی موسسه سپاس در نمایشگاه ارمنستان

سید محمود اشرف آل طه، مدیرعامل شرکت چاپ صنعتی سپاس با اعلام این خبر گفت: شرکت چاپ سپاس قصد دارد در نمایشگاه ارمنستان« Armenia EXPO 2013 » شرکت کند و آخرین و جدیدترین محصولات خود را به نمایش بگذارد._

مدیرعامل شرکت چاپ صنعتی سپاس در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) اظهار کرد: شرکت چاپ سپاس قصد دارد با ارایه محصولاتی نظیر دستگاه‌های چاپ یک تا چهار رنگ و دستگا‌ه‌های چاپ سیلک اسکرین راهی به این بازار پررونق پیدا کند. 

به گفته آل طه این نمایشگاه از 13 تا 15 سپتامبر (22 تا 24 شهریورماه) در شهر ایروان برگزار می‌شود و صنایع مختلف از بیش از 20 کشور دنیا در آن حضور پیدا می‌کنند. 

وی ادامه داد: از علاقه‌مندان به صنعت چاپ دعوت می‌شود تا از غرفه سپاس واقع در طبقه اول، غرفه  11. 1 دیدن کنند تا با تجهیزات این شرکت آشنا شوند. 

مدیرعامل شرکت سپاس ضمن معرفی شرکت گفت: شرکت ما به‌عنوان تنها تولیدکننده و صادرکننده دستگاه‌های پد پرینت و سیلک اسکرین در نمایشگاه ارمنستان شرکت می‌کند.

وی در پایان صحبت‌های خود اظهار کرد: امروز شرکت سپاس توانسته دستگاه‌های خود را به بسیاری از کشورهای منطقه و آسیای میانه از جمله عربستان سعودی، ترکیه، امارات متحده عربی، لبنان، مصر، بحرین، ارمنستان و ترکمنستان صادر کند.

شرکت سپاس (چاپ صنعتی برادران آل طه) با بیش از 40 سال سابقه در صنعت چاپ و با بهره‌گیری از دانش روز و توانمندی بالای پرسنل متخصص، امروز تبدیل به بزرگترین تولیدکننده و صادرکننده ماشین‌های چاپ و سیلک اسکرین با کیفیتی در حد استانداردهای جهانی در خاورمیانه شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها