دوشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۳
«اگر خواستگار نیاید» به كتابفروشي آمد

کتاب «اگر خواستگار نیاید» با ارایه 160 نکته کلیدی برای دختران دم بخت، از سوی انتشارات حدیث راه عشق روانه بازار کتاب شد._

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، این کتاب که به قلم حسن سهرابی نوشته شده در پی ارایه راهکارهایی است که لازم است دختران جوان، در زندگی خود به کار ببندند.

ناشر اثر درباره علت انتشار کتاب «اگر خواستگار نیاید» می‌گوید: «واقعیت این است که با شرایط موجود کشور و عدم تولید شغل و وضعیت نامناسب اقتصادی و از طرفی جهالت فرهنگی معاصر از قبیل چشم و هم چشمی‌ها و تکلف‌ها می‌پذیریم که خواستگاری رفتن یک پسر، با مشکلات فراوان روبروست. وقتی خواستگار خوب و مسوولیت پذیر کم شود، مسلما دختران دم بخت بیشتری در خانه‌ها خواهیم داشت و این انتظار اضطراب زاست. این استرس نیامدن خواستگار هم شخص دختر را دچار له‌شدگی می کند و هم خانواده او را دچار نگرانی شدید. گاها بله گفتن‌های فکر نشده بدون تحقیق به خواستگاران و یا بدبینی صرف به خواستگاران، ناشی از همین ذهنیت‌هاست.

این شد که کتاب اگر خواستگار نیاید در دستور کار نویسنده قرار گرفت. نویسنده‌ای که چندین سال به عنوان فعال فرهنگی از نزدیک با درد دل جوانان آشناست. او با بیان صریح و کاربردی تلاش كرد تا در 160 نکته، دختران دم بخت را از نظر روحی و روانی خود یاری نماید و آنها را از حالت ساده لوحی، افسردگی، خوش خیالی، بی خیالی و نگرانی خارج و آنها را دوباره به رینگ زندگی و مبارزه بر گرداند.»

نیمی از این کتاب نیزه‌ای است برای کشتن تمام نگرانی‌های نیامدن خواستگار و ویروس‌های زندگی دختری که مجرد است و از نیمه کتاب به بعد در مورد «اگر خواستگار بیاید» و انتخاب درست به‌دور از تله‌های تصمیم گیری صحبت می‌کند و در نهایت مدل دختر توانگر ارایه می‌شود. این کتاب برنامه‌ای است برای مديريت زندگی در دوران مجردی است؛ سبک زندگی مجردی سالم و در عین حال آماده شدن برای ازدواج بالغانه. 

کتاب «اگر خواستگار نیاید» با شمارگان سه هزار نسخه، در 212 صفحه به بهای 60 هزار ریال منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها