یکشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۰
تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره داستان‌نویسی کودک و نوجوان

مهلت ارسال آثار به پنجمین جشنواره قصه‌نویسی کودک، نوجوان و جوان تا 31 مهرماه تمدید شد. داستان‌های برگزیده این جشنواره برای چاپ و نشر از سوی انتشارات علمی و فرهنگی بررسی می‌شود.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی انتتشارات علمی و فرهنگی، در پی اعلام فراخوان جشنواره «داستان‌نویسی» و استقبال نویسندگان از این جشنواره، مهلت دریافت آثار تا 31 مهرماه سال 92 تمدید شد.

پیش از این مهلت ارسال آثار به پنجمین دوره از جشنواره داستان‌نویسی و تصویرگری در حوزه ادبیات کودک، نوجوان و جوان که از سوی واحد کودک و نوجوان انتشارات علمی و فرهنگی برگزار می‌شود، 15 شهریور ماه اعلام شده بود كه به دلیل استقبال متقاضیان و درخواست تمدید مهلت ارسال آثار، این زمان به مدت 45 روز دیگر تمدید شد.

انتشارات علمی و فرهنگی با هدف رشد و شکوفایی استعدادها در حوزه ادبیات کودک و نوجوان و جوان، این جشنواره را به صورت دوسالانه برگزار می‌كند.

علاقه‌مندان برای شركت در این جشنواره می‌توانند موضوع داستان‌ها را آزاد انتخاب کنند و داستان‌ها باید در محدوده سنی كودك، نوجوان و جوان باشد. همچنین آثار ارسالی، باید خوانا، روی كاغذ یك رو و تایپ شده باشد.

در این فراخوان، شرایط سنی برای نویسندگان وجود ندارد و آثار ارسالی نباید قبلا جای دیگری به چاپ رسیده باشند. نویسندگان متقاضی حضور در این مسابقه باید به همراه آثار، مشخصات كامل نویسنده شامل نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، محل تولد، شغل، نشانی و شماره تلفن روی كاغذی مجزا ثبت و با پست سفارشی به نشانی تهران، خیابان آفریقا، چهارراه شهید حقانی، شماره 25، انتشارات علمی و فرهنگی، بخش مسابقه داستان‌نویسی واحد كودك، نوجوان و جوان ارسال کنند.

پس از برگزاری جشنواره و انتخاب داستان‌های برگزیده، جشنواره تصویرگری برای داستان‌های برگزیده برگزار و به نفرات برگزیده جوایز نفیسی اهدا می‌شود. علاوه بر آن، داستان‌های برگزیده در فرآیند بررسی، از سوی انتشارات علمی و فرهنگی منتشر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها