سه‌شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۵
آغاز ثبت‌نام مرحله نخست طرح ملی مفتاح

دارالقرآن‌ کریم در نظر دارد طرح ملی مفتاح ویژه آموزش تلفنی مفاهیم قرآن‌کریم را برگزار کند. ثبت‌نام مرحله نخست این طرح ملی از امروز (پنج شهریور) آغاز شده است.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر، این طرح جدیدترین روش آموزش غیرحضوری مفاهیم قرآن کریم در کشور است که به مدت 15 تا 18 ماه در شش ترم آموزشی بر اساس سطوح علمی افراد برگزار می‌شود.

متقاضیان ثبت‌نام در این طرح ملی پس از دریافت برنامه آموزشی و بسته کمک‌آموزشی به صورت منظم یک یا دو بار در طول هفته تحت آموزش استادان پشتیبان خود قرار می‌گیرند و طی فرایند آموزشی با لغات قرآن، ترجمه آن، قواعد‌ عربی و ترجمه آیات و عبارات بر اساس کتاب‌های مفاهیم استاد وکیل آشنا می شوند. 

این افراد پس گذراندن این دوره آموزشی، به ترجمه قرآن کریم مسلط می‌شوند و آمادگی فهم قرآن کریم و توانایی درک و تفسیر قرآن را کسب می‌کنند.

برای فهم بهتر مطالب قرآن یک بسته کمک‌آموزشی از سوی موسسه دارالقرآن‌کریم طراحی شده که شامل کتاب‌های هدی (راهنمای مفاهیم قرآن و کلید‌های فهم بهتر قرآن) ، مفاهیم استاد وکیل، سعی (تمرین مفاهیم قرآن) و لوح فشرده استاد پرهیزگار است. 

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این طرح می‌توانند تا 25 شهریور با شماره تلفن 66978001 تماس بگیرند یا برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی www.ehoda.com  مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط