سه‌شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۶
«حیا در قرآن و روایات» بررسی می‌شود

نشست تخصصی «حیا در قرآن و روایات» از سلسله نشست‌های تخصصی بخش «عفاف و حجاب» عصر امروز (سه شنبه، یکم مرداد‌ماه) برگزار می‌شود.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، این نشست با سخنرانی دکتر امیرحسین بانکی‌پور‌فرد، نویسنده و مدرس حوزه و دانشگاه، عصر امروز (سه شنبه، یکم مرداد‌ماه) در سالن شماره 3 نشست‌های تخصصی بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار خواهد شد.

امیرحسین بانکی‌پور‌فرد، دارای مدرک دکترای فلسفه و کلام اسلامی است. وی نویسنده، پژوهشگر، استاد حوزه و دانشگاه، عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان و مدیر موسسه حیاه طیبه اصفهان است.

از این نویسنده که یکی از فعالان مسایل حوزه جوانان است، تاکنون کتاب‌های بسیاری به چاپ رسیده که از آن میان می‌توان به کتاب‌های  پرمخاطب «مطلع مهر، سر دلبران، حیا و عیار مدیران» اشاره کرد.

نشست تخصصی «حیا در قرآن و روایات» از ساعت 17 و 30 دقیقه عصر امروز (سه شنبه، یکم مرداد‌ماه) در سالن شماره 3 نشست‌های تخصصی واقع در طبقه همکف شبستان، جنب بخش دانشگاهی برگزار می‌شود.

بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از شنبه (15 تیر‌ماه) در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) در حال برگزاری است. این نمایشگاه به مدت یک‌ ماه از ساعت 17 تا 24 میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط