سه‌شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۰
بررسی جایگاه قرآن در سند تحول آموزش و پرورش

نشست تخصصی «جایگاه قرآن در سند تحول آموزش و پرورش» از سلسله نشست‌های تخصصی بخش «دانش‌های قرآن بنیان» عصر سه‌شنبه (1 مرداد‌‌ماه) در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار می‌شود.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، این نشست تخصصی با سخنرانی دکتر حسن ملکی، نویسنده و پژوهشگر، عصر سه‌شنبه (1 مرداد‌‌ماه) در سالن شماره 2 نشست‌های تخصصی بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار خواهد شد.

دکتر حسن ملکی، دارای مدرک دکترای برنامه‌ریزی درسی، نویسنده، پژوهشگر، عضو هیات علمی و مدرس دانشگاه است.

مدیر‌کلی دفتر برنامه‌ریزی و تالیف کتاب‌های درسی وزارت آموزش و پرورش، مدیر‌کلی دفتر آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، مدیر‌کلی دفتر راهنمایی و مشاوره‌ وزارت آموزش و پرورش و قائم‌ مقامی وزیر آموزش و پرورش در سازمان انجمن اولیا و مربیان، از جمله سوابق اجرایی وی در سال‌های اخیر بوده‌اند.

نشست تخصصی جایگاه قرآن در سند تحول آموزش و پرورش از ساعت 18 تا 20 عصر سه‌شنبه (1 مرداد‌ماه) در سالن شماره 2 نشست‌های تخصصی واقع در طبقه همکف شبستان، جنب بخش «برآستان قله‌های تهذیب» برگزار می‌شود.

بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از شنبه (15 تیر‌ماه) در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) در حال برگزاری است. این نمایشگاه به مدت یک‌ ماه از ساعت 17 تا 24 میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط