پنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۰
«آخرین دعوت و آخرین سرزمین» نویسنده مازندرانی منتشر می‌شود

کتاب دو جلدی «آخرین دعوت و آخرین سرزمین» نوشته اسدالله مریجی از سوی نشر وارش‌وا در استان مازندران تجدید چاپ می‌شود. جلد نخست این کتاب شامل احادیث و داستان‌های کوتاه پند‌آموز و جلد دوم شامل قصص قرآنی است._

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، مریجی توضیح داد: کتاب دو جلدی «آخرین دعوت و آخرین سرزمین»، نخستین‌بار سال 88 چاپ شد و اکنون به‌ دلیل کمیاب شدنش تصمیم دارم آن‌را از سوی نشر وارش‌وا تجدید چاپ کنم. 

وی درباره ویژگی‌های این مجموعه داستان دو جلدی اظهار کرد: در جلد نخست مجموعه‌ای از روایت‌ها، داستان‌های کوتاه و احادیث ائمه و در جلد دوم مجموعه‌ای از قصص قرآنی به همراه توضیحات مربوطه را ارایه کردم.
 
این نویسنده افزود: در کتاب‌هایم سعی کردم از طریق داستان‌های قرآنی یا داستان‌های کهن، اهمیت آگاه بودن و هشیار بودن در زندگی را توضیح بدهم.
 
به گفته وی زندگی سرشار از پیام‌ها و نشانه‌هایی است که همه افراد توانایی درک آن‌را دارند و به همین دلیل توجه به داستان‌های قرآنی یا داستان‌های کهن برای بالا بردن این ادراک ضروری است.
 
اسدالله مریجی متولد 1355، نویسنده و پژوهشگر ساکن استان مازندران و فارغ‌التحصیل رشته روانشناسی است. نخستین اثر وی با عنوان «آخرین دعوت و آخرین سرزمین» در 340 صفحه از سوی نشر وارش‌وا منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط