سه‌شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۵
«تفاهم، چلچراغ زندگی» در راه بازار کتاب

کتاب «تفاهم، چلچراغ زندگی» تالیف دکتر سید کامران علوی و هما کاظمی با هدف معرفی تفاهم در معیارهای انتخاب همسر از نگاه دین مبین اسلام منتشر می‌شود.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، کتاب «تفاهم، چلچراغ زندگی» با محوریت بررسی جایگاه تفاهم در زمینه امر مهم و اثرگذار انتخاب همسر، راهکارهای صحیح انتخاب همسر را برای مخاطب جوان و در آستانه ازدواج مطرح می‌کند.

بر اساس مطالب کتاب، با توجه به تاکید دین مبین اسلام بر ازدواج و تشکیل خانواده به عنوان راه تکامل، سکون و آرامش انسان، دقت‌نظر در انتخاب صحیح همسر از جایگاه و اهمیت به‌سزایی برخوردار است. در این میان، انتخاب همسری که در خلق و خو، رفتار و منش هم‌سان و هم‌‌ردیف انسان باشد، می‌تواند در ساختن زندگی مشترک بر مبنای تفاهم، آرامش و ثبات همراهی نیکو محسوب شود، به گونه‌ای که تفاهم به عنوان رکن اصلی در ازدواج شناخته می شود.

کتاب «تفاهم، چلچراغ زندگی» با تاکید بر نقش تفاهم در زندگی مشترک، ریشه اصلی تفاهم را در افکار و فرهنگ عنوان می‌کند و در همین راستا راهکارها و ابزارهای صحیح را برای بررسی تفاهم و راه‌های شناخت آن به‌ویژه با استفاده از شیوه‌های ارتباط کلامی و گفت‌وگو مطرح می‌کند.

این کتاب با زبانی ساده و قابل فهم برای استفاده همه اقشار به‌ویژه مخاطب جوان در آستانه ازدواج به بیان معیارهای ازدواج و ملاک‌های انتخاب همسر با تاکید بر مقوله تفاهم و جایگاه آن در زندگی مشترک می‌پردازد.

کتاب «تفاهم، چلچراغ زندگی» با شمارگان یک‌هزار نسخه و در قطع خشتی از سوی واحد تولید موسسه جوانان آستان قدس رضوی در دست انتشار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط