شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۹
«دوزخ» دن براون در برابر آثار اسپانیایی جا ماند

رمان «دوزخ» اثر دن براون نتوانست بر آثار مگان مکسول نویسنده اسپانیایی، غلبه کند._

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از افه ، رمان «دوزخ» اثر دن براون که پرفروش‌ترین رمان در بیشتر کشورهای دنیاست، در اسپانیا نتوانست رکورد فروش کتاب‌های مگان مکسول را بشکند.
 
این رمان که تا کنون پرفروش‌ترین کتاب در تمام کشورهای جهان به جز اسپانیا و پرتغال بوده، در اسپانیا حتی جزو چهار کتاب پرفروش نخست نیز قرار نگرفت. 

در اسپانیا سه کتاب از نویسنده اسپانیایی مگان مکسول با نام های «هرچه دوست داری بخواه یا رهایم کن» (2013) ،«هر چه دوست داری از من بخواه» (2012) و «همیشه هرچه دوست داری بخواه» (2013) ،به ترتیب در رده‌های اول تا سوم پرفروش‌ترین کتاب‌های داستانی در این کشور قرار دارند و چهارمین اثر نیز با نام «حقایق هری کبرت» متعلق به نویسنده سوییسی جوئل دیکر است. 

مگان مکسول نام مستعاری برای نویسنده اسپانیایی متولد آلمان است که رمان‌های رمانتیک یا رمانتیک تاریخی می‌نویسد. او متولد 1965 است و تاکنون 14 رمان نوشته است. 

در میان آثار اسپانیایی رمان «لی لی» اثر خولیو کورتاسار به مناسبت پنجاهمین سال انتشارش، در کشورهای کلمبیا و مکزیک جزو پرفروش ترین ها جای گرفت. 

دن براون نویسنده آمریکایی و خالق «رمز داوینچی» که هیاهوی زیادی را در سطح جهان، به خصوص در جامعه کاتولیک ایجاد کرد، پنج رمان با نام‌های «قلعه دیجیتال»، «شیاطین و فرشتگان»، «نقطه فریب»، «رمز داوینچی» و «نماد گمشده» خلق کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها