یکشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۲
اندیشه‌های‌ مهدی آذریزدی در ادبیات کودک تحلیل می‌‌شود

اسدالله شکرانه، نویسنده کودک و نوجوان و مسوول دایمی بنیاد آذریزدی، گفت: همزمان با جشنواره کتاب کودک و نوجوان در ویژه‌برنامه‌ای دیدگاه‌های آذریزدی در حوزه ادبیات کودک نقد و بررسی خواهد شد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، شکرانه، نویسنده پیشکسوت و مسوول دبیرخانه دایمی بنیاد آذریزدی در این‌باره گفت: این ویژه برنامه به منظور آشنایی بیشتر جامعه با فعالیت‌های دبیرخانه دایمی بنیاد برگزار خواهد شد. 

وی با بیان شرح مختصری از زندگی آذریزدی، بررسی برخی چالش‌های ادبیات کودک و نوجوان و نگاهی به انتقادهایی که آذریزدی به این حوزه داشته را از دیگر اهداف این ویژه برنامه عنوان کرد و افزود: تلاش می‌کنیم چشم‌اندازی ترسیم شود که در آینده فعالیت‌هایی را که درباره ویژگی‌های شخصیتی، دیدگاه‌ها و آثار این نویسنده کودک و نوجوان قابل انجام است،‌ بررسی کنیم. 

در بخش جنبی شانزدهمین جشنواره کتاب کودک و نوجوان نمایشگاهی از کتاب‌های مهدی آذریزدی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته تا کودکان ونوجوانان علاقه‌مند با جنبه‌های مختلف شخصیتی و آثار این نویسنده صاحب‌نام حوزه کودک بیشتر آشنا شوند. 

شانزدهمین جشنواره کتاب کودک و نوجوان از 15 تیر در مرکزآفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون در خیابان حجاب تهران آغاز و تا 18 تیر برپا خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط