شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۲
آثار دینی در پله سوم آمار خانه کتاب قرار گرفتند

از شنبه(11 خردادماه) تا چهارشنبه(15 خردادماه) انتشار 112 عنوان کتاب دینی در بانک اطلاعات موسسه خانه کتاب به ثبت رسید. این حوزه نشر توانست رتبه سوم آمار خانه کتاب را به خود اختصاص دهد، در حالی که کتاب‌های کودک و نوجوان و علوم عملی به ترتیب در رتبه‌های نخست و دوم بانک اطلاعات این موسسه قرار دارند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، از 112 عنوان کتاب دینی، 102 عنوان آثار تالیفی و 10 عنوان ترجمه‌اند. همچنین 68 عنوان آن‌ها برای نخستین‌بار و 44 عنوان برای چندمین‌بار به علاقه‌مندان این حوزه ارایه شده‌اند.

در هفته دوم خردادماه امسال 29 عنوان کتاب در حوزه فلسفه و روانشناسی منتشر شدند که 13 عنوان آن‌ها به شیوه تالیفی و 16 عنوان در قالب ترجمه‌اند.

همچنین 19 عنوان از کتاب‌های حوزه فلسفه و روانشناسی برای نخستین‌بار و 10 عنوان برای بار دیگر روانه بازار نشر شدند.

کتاب «زیارت عاشورا، دعای القمه و زیارت اربعین» به بهای سه هزار ريال به عنوان ارزان‌ترین کتاب و کتاب «فرهنگ جامع اصطلاحات عرفانی با تکیه بر آثار ابن عربی» به بهای 550 هزار ريال در یک هزار و 270 صفحه، به عنوان گران‌ترین و از جنبه صفحه، پرصفحه‌‌ترین کتاب در این مدت بوده‌اند.

کتاب حماسه حسینی(سخرانی‌ها) اثر شهید مرتضی مطهری با 76 مرتبه چاپ به همت نشر صدرا، بیشترین نوبت چاپ را در کارنامه خود به ثبت رساند. همچنین کتاب هزار و یک ختم با شمارگان 50 هزار نسخه، عنوان بیشترین شمارگان کتاب را دریافت کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط