شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۳
عرضه دانشنامه علمدار کربلا با 115 مطلب در فضای مجازی

همزمان با چهارم شعبان‌المعظم، سالروز ولادت حضرت اباالفضل العباس(ع) دانشنامه علمدار کربلا در فضای مجازی اینترنت قرار داده شد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اکبر پوست‌چیان، مسوول واحد ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز نور در این باره اظهار کرد: این دانشنامه با هدف تسهیل در امر پژوهش و تحقیق محققان حوزه و دانشگاه و عاشورا پژوهان از هم‌اکنون در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

وی افزود: دانشنامه علمدار کربلا در 9 موضوع بیش از یکصد مطلب گرانسنگ شامل گزیده کتاب، پرسش و پاسخ، چکیده پایان‌نامه و گزیده جراید را به مخاطبان خود عرضه می‌کند.

مسوول واحد ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز نور گفت: «زندگینامه حضرت، حضرت و شهادت، نام‌ها، القاب و کنیه‌های حضرت عباس(ع)، فضایل و مناقب حضرت، حضرت در شعر و ادب و هنر، حضرت و پرسش و پاسخ، حضرت اباالفضل العباس(ع) و کربلا، زیارت و زیارتگاه حضرت، کتاب‌شناسی و اینترنت» از موضوعات این دانشنامه مناسبتی است.

عضو انجمن روابط عمومی ایران بیان کرد: «پدر و مادر حضرت، همسر و فرزندان حضرت، آینه آسمانی، عباس علیه‌السلام الگویی برای نسل امروز، قهرمان علقمه، طلوع ماه هاشمی ولادت حضرت عباس(ع)، صفای چشمه مهتاب، کرامت کربلایی» از عناوین خواندنی این دانشنامه‌اند.

پوست‌چیان گفت: «معرفی چند تن از یاران شاخص امام حسین (ع)، بر سریر سخن، بلاغت در تبار حضرت عباس (ع)، عظمت حضرت عباس و عزای مادر و امام حسین، اصحاب، افضل الشهداء ابوالفضل(ع)» از جمله دیگر مطالب این دانشنامه معنوی به شمار می‌آیند.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند برای دسترسی به این دانشنامه به نشانی اینترنتی http://www.hawzah.net/fa/subject/subjects/79954 مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط