سه‌شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۲
«کدام رییس جمهور؟» نهایی می‌شود

انتشارات نظری در آستانه یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کتاب «کدام رییس جمهور؟» اثر محمدمهدی علوی را در نوبت نشر دارد. این اثر مختصات و مشخصات رییس جمهوری را بر اساس بیانات مقام معظم رهبری بازگو می‌کند.-

جعفر حاجی‌کریم‌ نظری، مدیر مسوول انتشارات نظری در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: مولف می‌کوشد در سایه منویات رهبر جمهوری اسلامی، مشخصات رییس جمهور را بیان کند. تبیین چالش‌ها، رقابت‌ها و مساله سرنوشت سیاسی ملت از  مباحث این نوشتارند.

وی افزود: مولف اثر کوشیده است با به چالش کشاندن قطب‌های مختلف سیاسی، ویژگی‌هایی که یک رییس جمهوری باید آن‌ها را داشته باشد تا بتواند این مسوولیت را بر عهده گیرد، عنوان کند.

نظری کتاب «حماسه سیاسی ـ اقتصادی» را از دیگر آثار محمدمهدی علوی دانست که به زودی از سوی این مرکز منتشر می‌شود و گفت: این کتاب همچنان که از عنوانش پیداست، بر پایه نام‌گذاری سال 92، مسوولیت‌های مردم و مسوولان کشور را برای هرچه پربارتر برگزار کردن حماسه سیاسی و سربلندی در حماسه اقتصادی بازگو می‌کند.  

مدیر مسوول انتشارات نظری کتاب «معروف‌ها و منکرها در نهضت اسلامی» را از دیگر آثار در انتظار چاپ این مرکز دانست و گفت:‌ کوشیدم در این اثر با نگاهی اجتماعی ـ سیاسی جنبش اسلامی و نهضت اسلامی را به شکل نظام‌مند بررسی و بیان کنم که نیروهای کاریزماتیک چگونه می‌توانند در سطح مدیریت کلان اثرگذار باشند.

وی افزود: در این کتاب با ارایه تعاریف و روشن کردن موضوع بحث به تحلیل مسایل سیاسی، اجتماعی و اخلاقی که جامعه اسلامی را به لحاظ بیرونی و درونی تهدید می‌کنند، پرداخته‌ام و بازگو کرده‌ام که چه مسایلی می‌تواند موجب انحراف یا کجی نظام اسلامی شود و باید همواره مراقب آن‌ها باشیم.

نظری در پایان بیان کرد: این اثر اکنون در مرحله ویراستاری قرار دارد و در حجمی حدود 320 صفحه منتشر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها