یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۷
«از تبعید تا پیروزی» با مقالات آیت‌الله مکارم شیرازی به نمایشگاه کتاب رسید

کتاب «از تبعید تا پیروزی» با موضوع زندگینامه و مجموعه مقالات و مصاحبه‌های آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی به بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رسید. این اثر جنبه تاریخی دارد و شامل مقالات منتشر شده آیت‌الله مکارم شیرازی در سال 1357 است.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب «از تبعید تا پیروزی: زندگینامه و مجموعه مقالات و مصاحبه‌های آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی» با گردآوری و تدوین میرزا باقر علیان نژاد در پنجمین روز نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در غرفه سوره مهر عرضه شد.

آیت‌الله مکارم شیرازی در نیمه دوم سال 1357 ، زمانی که سانسور از روزنامه‌ها برداشته شد سلسله مقالاتی را در روزنامه‌های آن زمان منتشر کرد که از منظر امروز کاملا جنبه تاریخی دارد.

میرزاباقر علیان‌نژاد این مقالات را جمع آوری و با اضافه کردن بخش زندگینامه و عکس‌های گرفته شده از آلبوم آیت‌الله مکارم شیرازی، کتاب «از تبعید تا پیروزی» را تدوین کرد. وی برای غنی کردن محتوای اثر دلایل نگارش مقالات را هم به عنوان مقدمه در ابتدای هر مقاله آورده است.

این کتاب مقالاتی مانند حکومت اسلامی چگونه حکومتی است؟، بختیار و مساله جهاد و جمهوری اسلامی، ‌استبداد اتهام بزرگ روز و اصول اساسی حکومت اسلامی را در بر دارد و بریده روزنامه‌ها و اسناد و تصاویر مرتبط با مقالات در پایان کتاب آورده شده است. 

«از تبعید تا پیروزی:زندگینامه و مجموعه مقالات و مصاحبه‌های آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی» در 241 صفحه با شمارگان 2500 نسخه و بهای 99 هزار ریال توسط انتشارات سوره مهر منتشر و با تخفیف 20 درصد به مخاطبان نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود.

بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا 21 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی‌(ره) برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها