یکشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۸
«امید مهر» با 40 عنوان کتاب مذهبی می‌آید

انتشارات امید مهر از شهرستان سبزوار با 250 عنوان کتاب در دو حوزه عمومی و کمک آموزشی در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور خواهد یافت. از این تعداد 40 عنوان کتاب با موضوعات مذهبی و دینی‌ منتشر شده‌اند.-

حسن دلقندی‌، مدیر‌مسوول انتشارات امید مهر در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با بیان این‌که تمامی کتاب‌های نمایشگاهی ما در چهار سال اخیر به چاپ رسیده‌اند، اظهار کرد: از  کتاب‌های پر‌مخاطب انتشارات امید مهر، مجموعه پنج جلدی «آیین زندگی در اسلام» تالیف دکتر ولی‌الله ملکوتی‌فر است که در نمایشگاه کتاب تهران نیز عرضه خواهد شد. 

وی جدیدترین اثر منتشر شده از سوی این انتشارات را کتاب «ارزش علم شهودی» تالیف دکتر محمود آزمون، چاپ شده در فروردین 92 معرفی کرد و افزود: از دیگر عناوین جدید در حوزه دین می‌توان به چاپ دوم کتاب «امام علی (ع) و نهج‌البلاغه از منظر اندیشمندان و شاعران» تالیف محمد نظیف، کتاب «امر به معروف و نهی از منکر از منظر امام رضا (ع)» تالیف دکتر سید‌جواد خاتمی سبزواری و همچنین دو کتاب «شباهت‌های حضرت علی (ع) با پیامبران» و «مولای جاودانه ادیان» تالیف دکتر سید‌مهدی نوری اشاره کرد. 

مدیر‌‌مسوول انتشارات امید مهر در پایان یاد‌آور شد: کتاب‌های «درس‌هایی در علم درایه، آیین دینداری، فرهنگ لغات و اصطلاحات لمعه، جنبش‌های شیعی در تاریخ ایران، تاثیر قرآن بر شعر عربی معاصر، مکاتب نحوی، بانوی مکه، اخلاق در قرآن، حماسه علی (ع)، التبرک و نقش زمان در فهم قرآن» از دیگر آثار منتشر شده در مدت 10 سال فعالیت این انتشارات در حوزه چاپ کتاب‌های دینی و مذهبی‌اند. 

انتشارات امید مهر فعالیت خود را از بهمن 1382 در دو حوزه کتاب‌های کمک آموزشی و عمومی در شهر سبزوار خراسان رضوی آغاز کرده است. 

از این انتشارات تا‌کنون حدود 700 عنوان کتاب به چاپ رسیده که از این تعداد، 500 عنوان چاپ اول و 200 عنوان کتاب چاپ مجددند. 

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به مدت 10 روز از 11 تا 21 اردیبهشت ماه 92 در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) تهران برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط