یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۱
انتشار داستان لاله جعفری درباره نبرد خیر و شر در نمایشگاه کتاب

«ناروال، نهنگ تک‌ شاخ» تازه‌ترین رمان لاله جعفري از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر و در نمایشگاه کتاب ارایه مي‌شود. به گفته‌ اين نويسنده، محور اصلی داستان این رمان که به شیوه فانتزی، تخیلی روایت شده، درباره تقابل میان نیروی نیک و شر است و قهرمانان اصلی آن یک دختر و پسر نوجوان هستند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، جعفری درباره این رمان گفت: رمان «ناروال، نهنگ تک‌ شاخ»، که به ‌زودی از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر می‌شود، داستانی فانتزی، تخیلی دارد و جدال و تقابل میان نیروی نیک و شر از اصلی‌ترین محورهای آن است.
 
وی ادامه داد: ماجرای این رمان در اقیانوس رخ می‌دهد که در ابتدا همه چیز آرام است تا این‌که روزی اقیانوس و البته ماهی‌هایش از سوی نیروهایی شر و سیاره‌ای دیگر تهدید می‌شوند.
 
نویسنده کتاب «دوستان جنگل» افزود: برای غلبه بر نیروی شر، گروهی داوطلب کمک به اقیانوس می‌شوند که در بین آن‌ها دختر و پدری بیش از دیگران فعال و علاقه‌مند هستند. آن‌ها با «ناروال» که ماهی تک شاخ و ویژه اقیانوس است و پدرش نیز پیر ماهی‌هاست، ارتباط برقرار می‌کنند تا به خواسته‌شان برسند.
 
جعفري، نويسنده و مترجم آثار كودكان و نوجوانان، متولد1345 و دانش‌آموخته‌ هنر‌هاي دراماتيك (شاخه‌ ادبيات نمايشي) دانشگاه تهران است. از او تا به ‌حال بيش از 30 كتاب براي كودكان و نوجوانان منتشر شده است که «بوی خوشمزه»، «آن روز، هشت صبح»، «قشنگ‌ترین جا»، «عمه نارنجی» و «لنگه جوراب قرمز» از آن جمله‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط