سه‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۸
استقبال پرشور شوشتری‌ها از کاروان کتابخانه صبا

بیش از چهار هزار و 850 جلد کتاب روز گذشته(دوشنبه) از سوی مردم شهرستان شوشتر در استان خوزستان به سومین کاروان کتابخانه صبا اهدا شد.-

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان شوشتر با اعلام این خبر به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، افزود: استقبال مردم شهرستان از این کاروان خیلی خوب بود و تا امروز صبح هم ارسال کتاب از سوی نهادها و سازمان‌ها همچنان ادامه دارد.

هادی نظری افزود: از عصر روز گذشته تا امروز صبح حدود 250 جلد کتاب دیگر نیز به اداره کتابخانه‌ها ارسال شده است که به زودی آن‌ها را در شهرستان باغملک به کاروان کتابخانه صبا خواهیم داد.

وی با اشاره به موضوعات این کتاب‌ها توضیح داد: با توجه به این‌که قرار است کتابخانه در یک روستا ساخته شود و مخاطبان اصلی نیز کودکانند، تلاش کردیم کتاب‌هایی با موضوع کودک و نوجوان در اولویت اهدا به این کاروان باشند.

نظری اظهار کرد: روز گشته امام جمعه، فرماندار، اعضای شورای شهر و جمعی از دانش‌آموزان و مردم شوشتر در فواصل زمانی مختلف کتاب‌های خود را به کاروان اهدا کردند.

کاروان کتابخانه صبا پس از شوشتر از مسجد سليمان، اهواز، آبادان و خرمشهر عبور می‌کند و عازم مقصد نهایی خود در دشت آزادگان خواهد شد.

طرح کاروان کتابخانه صبا كه پيش از اين دوبار در جزيره تنب بزرگ و همچنين روستاي مرزي رباط در استان خراسان شمالي نيز انجام شده بود، با ميزباني نهاد كتابخانه‌هاي عمومي كشور، همكاري شبكه يك سيماي جمهوري اسلامي ايران و با هدف احداث كتابخانه عمومي در مناطق محروم كشور انجام مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط