سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۸:۰۰
درهای کتابخانه مرکزی رفسنجان باز است

مسوول اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان رفسنجان از انجام خانه‌تکانی و نظافت کتابخانه مرکزی شهرستان خبر داد و گفت:‌ این کتابخانه در تعطیلات نوروز باز خواهد بود.-

محمد تقی هاشمی‌زاده در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: تعمیر جزیی و نظافت کلی کتابخانه مرکزی رفسنجان را انجام دادیم و  این کتابخانه در روزهای نوروز از ساعت 7 تا 14 میزبان مراجعه‌کنندگان کتابخانه است. 

وی افزود: کتابخانه مرکزی شهرستان رفسنجان جنب میدان سرداران شهید حسینی(میدان شهربانی) واقع شده است. 

هاشمی‌زاده همچنین به نوسازی کتابخانه جابربن حیان در شهرستان رفسنجان اشاره کرد و گفت:‌ حدود 200 متر  مربع بنا به این کتابخانه 200 متری اضافه شده اما هنوز مراسم افتتاحیه آن برگزار نشده است. 

به گفته وی، کتابخانه جابربن حیان سال‌ها پیش از سوی شرکت مس کرمان در سوله‌ای به مساحت 200 متر ساخته شد اما به‌دلیل انطباق نداشتن فضای معماری سوله با فضای مناسب کتابخانه‌ای، نیاز به تغییر و نوسازی داشت.
 
هاشمی‌زاده عنوان کرد:‌ اکنون از فضای جدید 200 متری این کتابخانه استفاده می‌کنیم اما قرار است که به‌طور رسمی مراسم افتتاحیه ساخت و بهره برداری از این فضای جدید با حضور مسوولان استانی برگزار شود. 

شهرستان رفسنجان دارای هشت باب کتابخانه عمومی است و به‌زودی دو باب کتابخانه مشارکتی به نام‌های «انجمن میرآب» و «انجمن مکتب الجواد(ع)» به جمع کتابخانه‌های این شهرستان اضافه می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط